flamethower1234 Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 God dag! Jeg skal kjøpe Z3 compact og lurer på om folk kan dele litt erfaringer om denne tlf. Hva har du opplevd som er dårlig/bra med den? Stor takk på forhånd! Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Jeg har hatt to stykk og har vært utrolig fornøyd! Batteritid er superb, den er rask nok for mitt bruk alt det som en forventer av en mobil egentlig. men for en stund siden skjedde det som var dømt til å skje med disse og det er at de knuser, om en mister mobilen og det skjer iallefall meg innimellom. Så nå går jeg å funderer på om jeg skal prøve noe nytt eller gå for min tredje. For meg er det viktig med batteritid og det er ikke mange som klarer å måle seg med den, og i så tilfelle er de dobbelt så dyre, så da spørs det om det er verdt det osv. Men, passer du godt på den så er det helt klart en fantastisk mobil! 1 Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 2. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2016 (endret) Skal gå over fra en Iphone 4 som nesten tar livet av meg pga 100 feil inkludert en skjerm på 3,5 tommer... Frister med en tlf som har større skjerm også.. Vurderer neste S6 edge + eller edge. Endret 2. januar 2016 av flamethower1234 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Z5 Compact er blitt ganske billig nå, så om du har råd anbefaler jeg å slenge på noen lapper så du får den Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 2. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2016 (endret) Ja^^ Vi får se. Er ikke stor fan av Sony egentlig men jah.. Endret 2. januar 2016 av flamethower1234 Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 (endret) Samsung Galaxy S6 koster 4.444 hos Elkjøp og Expert idag. Vil påstå det er en bedre telefon enn Z5 Compact. Har hatt både Z1C og Z3C og de var helt greie. Men ikke noe å rope hurra for. Det "verdens beste mobilkamera"-utsagnet er bare bullshit. Det finnes mange mobiler som har bedre kamera. Endret 2. januar 2016 av medlem-169651 Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Ingen som slår Sony på batteritid, samt kamera er blant det beste. (var hvertfall blant det beste du fikk) Jeg har Z1 Compact, kjøpte denne ved lansering og er storfornøyd! Min neste blir vel neste genrasjon Xperia. Dette pga Batteri og "vanntett" 1 Lenke til kommentar
Teria Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Er kjempefornøyd med min. Hatt den litt over et år, falt ned en del ganger men ingen sprekker eller knust noe sted. God batteritid, rask, ok kamera og veldig kjekt at den er vanntett. Blir nok en Sony neste gang også. 1 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Jeg har vært veldig fornøyd med min, som jeg har hatt i litt over et år nå. Eneste jeg ikke liker er kameraet, kameraet bak er forsåvidt greit, men fungerer ikke spesielt bra i mørke omgivelser, da blitsen er i svakeste laget, og front kameraet er vel noe av det dårligste jeg har vært borti av denne generasjonen med telefoner. Ellers meget fornøyd med ytelse, størrelse og battertid. Men nå har vel Z5 Compact kommet, så om prisen ikke har så mye å si, så er vel muligens det er bedre kjøp? Lenke til kommentar
KapteinKaos02 Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Har sendt min til rep. for tredje gang grunnet dårlig mic. Ville styrt klar av denne telefonen. 1 Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 3. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2016 Hva med Honor 4x? Aldri vært kjent med merket men Lenke til kommentar
jakja83 Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 (endret) Kona hadde den. Helt ok, litt blass skjerm. Kameraet er midt på treet. Størrelsen er hendig. Hadde Z5 hatt godt kamera hadde jeg gått for den selv. Har jo vært nede i 3800. Endret 3. januar 2016 av jakja83 1 Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 3. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2016 (endret) ^^ Hm.. Endret 3. januar 2016 av flamethower1234 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå