egen9 Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Hei,Jeg har en Honor 7 med 16gb internminne, og et minnekort på 32gb.Når har det seg sånn at internminne er stappfult, knapt noen hundre megabyte igjen, samtidig som SD-kortet har meget god plass. Jeg har satt opp SD-kortet som standard lagringsplass, og flyttet nesten alle appene (alle hvor det var et alternativ) til minnekortet. Alikevell er internminne like fult. Lurte på hva jeg kan gjøre for å flytte flere ting over til minnekortet? Tror at det bl.a. er en del bilder på internminnet, men finner ingen mulighet for å flytte dem. Lenke til kommentar
egen9 Skrevet 2. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2016 Det står morsomt nok at apper tar 18,51GB av interminnet, som er på totalt 16GB. Noe er det åpenbart at jeg ikke forstår.. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Den kalkulerer nok feil tipper jeg. Prøvd å legge inn Total Commander fra Play så er det nok enklere å se status og ikke minst styre hele filsystemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå