Gå til innhold

Skjermsetup 2x28" vs 1x34"

Anbefalte innlegg

Siden skjermen jeg hadde kjøpt fra komplett hadde høyfrekvent pipelyd og den nye x34 skjermen fra Acer ikke har kommet inn hos komplett enda så sitter jeg å funderer på setup. Tanken var å kjøre x34 når den kom i slutten av februar men sitter nå å funderer på et 2 screen setup istedenfor.

Så vil gjerne høre deres synspunkter på saken.

Jeg bruker pcen hovedsaklig til youtube titting samt noe enkle spill som minecraft og kanskje litt cs.

Jeg har et asus 970 strix skjermkort og minusen med det er at det kun er 1 x DP utgang.

Jeg har titta litt på 2 stk Samsung 28" 4K LED U28E850 (https://www.komplett.no/product/844522/datautstyr/skjermer/skjermer/samsung-28-4k-led-u28e850)

Spørsmålet mitt da blir.. hvordan ville dere gjort det i forhold til kabling ? 

Jeg mister vell oppløsninga om jeg skulle brukt dvi utgangene eller tar jeg helt feil her nå ? 

Jeg ønsker også å kunne koble opp min bærbare jobb pc når jeg ønsker å jobbe på hjemmekontor.

Det er en Lenovo X1 Carbon med mini dp utgang. Det hadde vært sweet å kunne kobla opp denne enkelt via en docking eller lignende :)

Kom gjerne med forslag til andre skjermer og kablingsmetoder og også docking om dere har noe i tankene :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...