Fredrik N. Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 snota Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Meget flott dette hvor beskjæring, farger og skarphet er meget bra. Snøen borte i fjellet gir bildet et ekstra løft. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Herlig utsnitt og komp i godt lys med fine farger. Jeg hadde vel ikke vært meg om jeg ikke også kom med forslag for det slår meg at med Ca. 2 cm. beskjæring av høyrekanten skjære i den mørke diagonalkanten og kanskje øke bildets spenning. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 2. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2016 (endret) Takker herrene Roar og Torbjørn for kommentarer! Alltid hyggelig med råd og tips om komposisjon. Mvh Fredrik Endret 2. januar 2016 av Fredrik N. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Fint bilde Fredrik! Er vel ikke noe å pirke på her vel? Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 3. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2016 Hyggelig kommentar fra deg Helene. Takker! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Ett meget severdig og fint bilde av den storslåtte naturen. Både utsnitt, lys og farger ble jo meget bra. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 4. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2016 Takk for hyggelig omtale, Rolf ! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
sussss Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Hvilken skønt motiv..rigtig flot sted dejlige farver vh Suss Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 5. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2016 Takk til deg, suss!! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg