knottsau Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 Skjer det noe om jeg godtar fagene for neste semester nå, men ombestemmer meg senere og heller vil ta noen andre fag istedenfor? Mister jeg da muligheten til å ta de avmeldte fagene et annet semester, eller mister jeg muligheten til å melde meg opp til andre fag dette semesteret hvis det er en grense for hvor mange studiepoeng man kan melde seg opp i? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 fristen for å endre er som regel +- 2 mnd uti semesteret den infoen finner du nok på nettsiden til skolen. Du mister ikke noe, men du må velge fag du får godkjent i studieløpet selvsagt. snakk med en veileder så får du hjelp. Lenke til kommentar
Visum Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 Det er lettere å gi deg svaret hvis du gi deg svaret hvis du angir studiestedet ditt. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Du kan melde deg av og på kurs som du vil inntil oppmeldingsfristen. Da jeg var student på NHH kunne jeg melde meg opp i et tilsynelatende ubegrenset antall kurs hvert semester. Hos UiO kan jeg derimot bare melde meg opp i 30 studiepoeng, muligens fordi jeg er student på et årsstudium. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå