Gå til innhold

Ikke noe salg på 4-8 TB disker nå? :-(

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Seagate Archive 8TB 5900RPM SATA koster 2.390, 100 kroner ned fra "normal" pris, og gir absolutt mest for pengene. Men den har selvsagt noen begrensninger, så kan ikke sammenlignes med en normal snurredisk. Men til lagring, og ting man leser ofte fra, men skriver sjeldent, så er det en god disk. Har en rekke slike disker i drift nå.

Lenke til kommentar

Seagate Archive 8TB 5900RPM SATA koster 2.390, 100 kroner ned fra "normal" pris, og gir absolutt mest for pengene. Men den har selvsagt noen begrensninger, så kan ikke sammenlignes med en normal snurredisk. Men til lagring, og ting man leser ofte fra, men skriver sjeldent, så er det en god disk. Har en rekke slike disker i drift nå.

Har noen av de selv og. Men de var vel nylig nede under 2100...?

Lenke til kommentar

Er visst ikke bare red disker - noen har grønne også men skulle WD5TBELEV2 ha røde disker er det helt klart et kupp.

From info that I have received from over a dozen people, the determining factor appears to be the DCM info. All of the green drives that were inside the WD Elements 5TB external drive that were reported to me had DCM: DCADBAD on the box bottom label, while all of the Red drives had DCM: DCADBAC on the box bottom label.

http://slickdeals.net/f/7821067-5-tb-western-digital-elements-usb-3-0-external-desktop-hard-drive-wdbwlg0050hbk-nesn-129-99-ar-or-less-free-shipping-tigerdirect-com

Endret av GabrielV
Lenke til kommentar

De hadde en igjen i den lokale Elkjøpbutikken. Den hadde ikke denne betegnelsen. DCCDBAH står det på den ene jeg har hentet. Har 3 til klare på henting på Expert. Tror neppe det er mange med RED...

Endret av nor50
Lenke til kommentar

Sjekket du hvilken betegnelse esken hadde ? prøvde få tak i hær i Tromsø men verken Lefdal eller Elkjøp har den inne men det er vel åpent kjøp så selv med bestilling kan jeg vel levere den tilbake skulle den ha feil disk, bare synd at jeg da ikke får gått over eskene før jeg kjøper.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

WD Elements Desktop 3.0 5TB for 1480,- fra expert. Den inneholder WD red NAS 5TB 5700RPM (altså denne disken).

Har akkurat kjøpt meg et par stykker selv. Venter bare på å få pakken, for så å rive de ut av kabinettet :)

Kjøpte en slik i dag. Skal nå bare bruke den som backup disk og er sikkert den eneste her som ikke røsker den ut av kabinettet  :) Det fine med det er jo at en fortsatt har reklamasjonsretten i behold.

Endret av FranZe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...