CyrexGaming Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 (endret) Hei! Jeg trenger hjelp med et porblem som skjedde med meg nylig. Når jeg åpner start menyen på windows 10 kommer denne meldingen opp.ALVORLIG FEILStart-menyen din fungerer ikke. Vi prøver å reparere den neste gang du logger på. Jeg har da prøvd å logge av flere ganger men det funker ikke!Jeg fikk det vekk tidligere i dag, men jeg er ganske sikker på at det er et oppstarts problem. Fordi, jeg hadde fikset alt fjernet problemet. Men ruten der informasjonen stod var der forsatt. Så jeg ville få den vekk. Da logget jeg av. Når jeg logget på igjen var problemet der. Da kunne jeg ikke scanne med virus programmet mitt og finne problemet og fjerne det manuelt. Jeg setter STOR pris på hvis noen vet om dette og vil hjelpe meg!-Cyrex Endret 1. januar 2016 av CyrexGaming Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 Sjekk om denne er relevant, ser ut som et kjent problem: http://home.bt.com/tech-gadgets/computing/has-your-windows-10-start-menu-stopped-working-here-are-four-ways-to-fix-it-11364000314532 Lenke til kommentar
CyrexGaming Skrevet 2. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2016 Jeg prøvde den første og den tredje, men de virket ikke. Jeg har tenkt å gjøre den med å slette alle windows appene. Men først vil jeg vite hvilken apper som er windows appene. Hvis det ikke virker må jeg nok gjøre reseten. Lenke til kommentar
CyrexGaming Skrevet 2. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2016 Hvis jeg deleter alle windows appene. Fjerner det Word powerpoint osv? Lenke til kommentar
CyrexGaming Skrevet 2. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2016 Til slutt fant jeg ut at det letteste er å restarte pcen! Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå