Fotoskrulla Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 Vegen videre Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 Vegen videre in i 2016 lady Jeg har vært på veien idag, ja tur før at fange det flotte lyset God bedring Leif Lord, Nikon man 1 Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 Her må du jo sitte bilen når du tar dette bildet. Bildet ble riktig så flott med veien som forsvinner i det fjerne. Fine vinterfarger, god skarphet og en fin beskjæring. Godt nytt år ønsker jeg deg Mvh Torbjørn 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2016 Vegen videre in i 2016 lady Jeg har vært på veien idag, ja tur før at fange det flotte lyset God bedring Leif Lord, Nikon man Her må du jo sitte bilen når du tar dette bildet. Bildet ble riktig så flott med veien som forsvinner i det fjerne. Fine vinterfarger, god skarphet og en fin beskjæring. Godt nytt år ønsker jeg deg Mvh Torbjørn Takk for kommentarer Leif og Torbjørn! Jo, stoppa bilen midt på vegen og fotograferte ut gjennom sidevinduet. Går an det når det ikke er trafikk.. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 NYDELIG bilde! Godt nytt år! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Nyttårskort godt nok for meg detta. Veien videre - hva som skjer rundt neste sving vil nok fremtiden fortelle. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg