Runcie Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 Godt nyttår til alle! Har noen erfaring med AKG N60 NC? http://www.spaceworld.no/display.aspx?menuid=-1000&prodid=63760&mobil=ja Lenke til kommentar
vidor Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Vesentlig bedre lydkvalitet enn Bose og ca like god støydemping. Hvis du er ute etter støydemping og god lyd burde de vel stå på shortlisten. De har også egenskapen at de kan spille uten støydemping når batteriet er tomt. Veldig handy. Lenke til kommentar
Runcie Skrevet 2. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2016 De står på listen, men jeg har ikke hørt stort om de før. Oppdaget plutselig at de eksisterte og at whathifi syns de er gode. Lenke til kommentar
Tord90 Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 har du bestilt disse? støydempingen er langtifra like god som på bose, tror du får like godt støydemping av gode passive headsett. hadde først den tidligere modellen av denne, som jeg var meget fornøyd med, men på denne n60 er lyden mindre fyldig og støydempingen mye dårligere. jeg vurderer og selge mitt par, pga at lyden er såpass dårlig. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 (endret) har du bestilt disse? støydempingen er langtifra like god som på bose, tror du får like godt støydemping av gode passive headsett. hadde først den tidligere modellen av denne, som jeg var meget fornøyd med, men på denne n60 er lyden mindre fyldig og støydempingen mye dårligere. jeg vurderer og selge mitt par, pga at lyden er såpass dårlig. Du får like god demping (dvs bedre) av gode passivt dempene sett enn du får på en Bose også. AtW Endret 8. januar 2016 av ATWindsor Lenke til kommentar
Tord90 Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 ja, begynner og forstå det Lenke til kommentar
Runcie Skrevet 8. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2016 Hvilke passive gir bedre støydemping enn disse og booose? Eksempel? Jeg syns forresten å huske at whathifitesten sa at disse var bedre enn forgjengeren, og at NC kunne konkurrere med bose!? Lenke til kommentar
Runcie Skrevet 8. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2016 Har ikke bestilt btw. Bruker som regel litt tid på slikt. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 har du bestilt disse? støydempingen er langtifra like god som på bose, tror du får like godt støydemping av gode passive headsett. hadde først den tidligere modellen av denne, som jeg var meget fornøyd med, men på denne n60 er lyden mindre fyldig og støydempingen mye dårligere. jeg vurderer og selge mitt par, pga at lyden er såpass dårlig. Du får like god demping (dvs bedre) av gode passivt dempene sett enn du får på en Bose også. AtW Kan du gi eksempel? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 har du bestilt disse? støydempingen er langtifra like god som på bose, tror du får like godt støydemping av gode passive headsett. hadde først den tidligere modellen av denne, som jeg var meget fornøyd med, men på denne n60 er lyden mindre fyldig og støydempingen mye dårligere. jeg vurderer og selge mitt par, pga at lyden er såpass dårlig. Du får like god demping (dvs bedre) av gode passivt dempene sett enn du får på en Bose også. AtW Kan du gi eksempel? Peltor er jo et eksempel på noen som leverer godt dempede hodetelefoner. AtW Lenke til kommentar
Runcie Skrevet 8. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2016 (endret) har du bestilt disse? støydempingen er langtifra like god som på bose, tror du får like godt støydemping av gode passive headsett. hadde først den tidligere modellen av denne, som jeg var meget fornøyd med, men på denne n60 er lyden mindre fyldig og støydempingen mye dårligere. jeg vurderer og selge mitt par, pga at lyden er såpass dårlig. Du får like god demping (dvs bedre) av gode passivt dempene sett enn du får på en Bose også. AtW Kan du gi eksempel? Peltor er jo et eksempel på noen som leverer godt dempede hodetelefoner. AtW Peltor? Er det de som selges på hifiklubben? Endret 8. januar 2016 av Runcie Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Det tviler jeg på AtW Lenke til kommentar
Tord90 Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 vet at bose sine aktiv støydemping er bedre, jeg syntes den var ganske bra, men at lyden var veldig flatt og lite fylde. akg k495nc som dem ikke selger lengre syntes jeg var bra. men dårlig byggkvalitet, så plasten sprakk etterhvert. Min personlige mening er ihvertfall at akg n60 nc ikke er noen gode hodetelefoner, spesielt ikke på støydemping. Jeg har hatt et par i litt over en måned nå. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Godt tilbud nå. Kr 1390. http://cdon.no/elektronikk/akg_n60nc/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå