Lassern Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 Godt Nytt År! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 Imponerende fangst av feiringen! Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 Med dette flotte bildet vil jeg ønske deg også et riktig godt nytt år. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 Flott bilde Lasse Godt Nytt År til deg Leif Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 1. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2016 Imponerende fangst av feiringen! Tusen takk, Gro Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 1. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2016 Med dette flotte bildet vil jeg ønske deg også et riktig godt nytt år. Mvh Torbjørn Tusen takk, Torbjørn Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 1. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2016 Flott bilde Lasse Godt Nytt År til deg Leif Tusen takk, Leif Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Jeg får nøe meg med å se andres bilder av fyrverkeri i år. Men mange år tilbrakte jeg 12 slaget nyttårsaften på stranda i Goa i India med kilometervis av sandstrand i begge retninger og oppskyting av fyrverkeri hele veien. I år ble det rolig TV-kveld hjemme. GODT NYTT ÅR Roar Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 4. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2016 Jeg får nøe meg med å se andres bilder av fyrverkeri i år. Men mange år tilbrakte jeg 12 slaget nyttårsaften på stranda i Goa i India med kilometervis av sandstrand i begge retninger og oppskyting av fyrverkeri hele veien. I år ble det rolig TV-kveld hjemme. GODT NYTT ÅR Roar Tusen takk for hyggelig kommentar, Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg