Gjest Bruker-68389 Skrevet 31. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2015 (endret) Jeg har lastet ned diverse enhancere og volume boosters, men det er ikke nok. Jeg har dette lydkortet, og det står spesifikt 600 ohm audio amplifier. Så jeg burde altså ha nok krutt til å kjøre 80 ohms hodetelefoner. Er det noen som vet om en f.eks winamp plugin eller generell software som booster lydnivået betydelig opp ? Endret 31. desember 2015 av Bruker-68389 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 31. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2015 Det er et HK du har linket til. Hvis det er det integrerte lydkortet du bruker så bør du ha en hodetelefonforsterker i tillegg. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-68389 Skrevet 31. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2015 Det er et HK du har linket til. Hvis det er det integrerte lydkortet du bruker så bør du ha en hodetelefonforsterker i tillegg. Men hvorfor ? Det står jo at hovedkortet har et innebygget 600 ohms lydforsterker ? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 31. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2015 Det sier ingenting om effekten. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-68389 Skrevet 31. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2015 Jaja, ok, kom på at jeg hadde en enkel forsterker en plass. Plugget i nå og den funker godt faktisk... Jaja, andre får gjerne bruke tråden videre, ellers for min del, done... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå