BMWCoupeFtw Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Hallo! Her kan vi poste gode tilbud på TVer! Kjøpte en ny TV rett før jul, skal ikke se bortifra at den blir levert inn dersom det komme noe annet... Ble en Panasonic, fordi jeg er Panasonic fanboy. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 1. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2016 Lefdal har denne TVen: http://www.prisjakt.no/product.php?p=3116166 Er den bra ? Lenke til kommentar
Hirulen Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 Jeg har snust på denne jeg også. Helt sikker bra til den prisen, men jeg lurer på om det er dumt å gå for en tv som ikke er 4k nå som de er begynt å bli rimelig vanlige. Tenker å beholde tv'en i noen år.. Input noen? Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 1. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2016 De har jo dette Canal Digital tilbudet også, 3000kr avslag. Men jeg har allerede Canal Digital... Lenke til kommentar
C64C Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 (endret) Hva med 58" LG 4K til 8999,- ? Er dette en ok tv? 58UF830VAEN - med 6mnd Netflix Endret 1. januar 2016 av C64C Lenke til kommentar
daruu Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 Hvis jeg skulle hatt 48" nå hadde jeg kjøpt den på elkjøp til 2995,- Jeg syntes smart tv funksjonene somregel bare er tull, chromecast er overlegent uansett. Med tv til bare 3k så kan man forsvare å bytte igjen om noen år når 4k er mere utbredt også 1 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 1. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2016 Hvis jeg skulle hatt 48" nå hadde jeg kjøpt den på elkjøp til 2995,- Jeg syntes smart tv funksjonene somregel bare er tull, chromecast er overlegent uansett. Med tv til bare 3k så kan man forsvare å bytte igjen om noen år når 4k er mere utbredt også Er den bedre enn Samsungen til 1000kr mer ? Lenke til kommentar
SailorMoon Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 De har jo dette Canal Digital tilbudet også, 3000kr avslag. Men jeg har allerede Canal Digital... Canal digital er har elendig kundeservice. Kjenner folk som jobber der de blir trent til å selge selge selge i stede for å faktisk hjelpe kunder som trenger det. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 Lefdal har denne TVen: http://www.prisjakt.no/product.php?p=3116166 Er den bra ? Ifølge rtings: Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 1. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2016 (endret) Lefdal har denne TVen: http://www.prisjakt.no/product.php?p=3116166 Er den bra ? Ifølge rtings: Men den jeg linker har jo 100hz og ikke 120? Er det en sånn nordic version eller noe? Endret 1. januar 2016 av BMWcoupeftw Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 (endret) Jeg mener at i USA kaller de disse for 120Hz. Her kaller de disse 100Hz. Skal vel være samme greia. Den Philipsen til 1000kr lavere har 50Hz panel og kun 2 HDMI Endret 1. januar 2016 av Megaoctane Lenke til kommentar
BigBadAde Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 (endret) Jeg mener at i USA kaller de disse for 120Hz. Her kaller de disse 100Hz. Skal vel være samme greia. Den Philipsen til 1000kr lavere har 50Hz panel og kun 2 HDMI Dette er delvis korrekt. I USA og noen andre land sendes TV sendingene i 60hz, mens i Norge er det 50hz. Den Samsung modellen er forøvrig en god del bedre TV enn den fra Philips. Endret 1. januar 2016 av BigBadAde Lenke til kommentar
BigBadAde Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 Hallo! Her kan vi poste gode tilbud på TVer! Kjøpte en ny TV rett før jul, skal ikke se bortifra at den blir levert inn dersom det komme noe annet... Ble en Panasonic, fordi jeg er Panasonic fanboy. Hvilken Panasonic? Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 1. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2016 (endret) Hallo! Her kan vi poste gode tilbud på TVer! Kjøpte en ny TV rett før jul, skal ikke se bortifra at den blir levert inn dersom det komme noe annet... Ble en Panasonic, fordi jeg er Panasonic fanboy. Hvilken Panasonic? Kjøpte en Panasonic TX-40CS630 etter jeg så den var anbefalt av Whathifi, er Samsungen bedre? Endret 1. januar 2016 av BMWcoupeftw Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 1. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2016 Må man i butikken får å få tak i TVen?Ser man ikke kan bruke "collect@store"... Da må man vel stå opp tidlig? Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 Skal gå an å bestille på nett og få denne levert etterhvert. Er det sant at Samsung som ikke er koblet til noe TV signal alltid vil starte veiledning for å lete etter TV signaler? Lenke til kommentar
TGB Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 Skal gå an å bestille på nett og få denne levert etterhvert. Er det sant at Samsung som ikke er koblet til noe TV signal alltid vil starte veiledning for å lete etter TV signaler? Dette stemmer ikke. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 Må man i butikken får å få tak i TVen? Ser man ikke kan bruke "collect@store"... Da må man vel stå opp tidlig? Om man må stå opp tidlig avhenger av om elkjøp/lefdal har varene på nett eller butikk. Noen varer tilbys også via collectstore. Så dette varierer fra vare til vare. Enkelte ganger er det tilbud på vare i nettbutikk, men ikke tilgjengelig til samme pris i selve butikk eller collectstore. Så dette er fullstendig kaos som vanlig med elkjøp/lefdal. Lenke til kommentar
BigBadAde Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Hallo! Her kan vi poste gode tilbud på TVer! Kjøpte en ny TV rett før jul, skal ikke se bortifra at den blir levert inn dersom det komme noe annet... Ble en Panasonic, fordi jeg er Panasonic fanboy. Hvilken Panasonic? Kjøpte en Panasonic TX-40CS630 etter jeg så den var anbefalt av Whathifi, er Samsungen bedre? jeg ville beholdt Panasonicen iallefall. Samsungen er ikke no bedre etter min mening nei. Lenke til kommentar
arco3 Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Lefdal har denne TVen: http://www.prisjakt.no/product.php?p=3116166 Er den bra ? Det ble en slik på meg. Møtte opp utenfor butikken litt før 6.30 i morges. Jeg skal bruke den som smart-TV på soverommet. Litt stor til det bruket, men men... Mye TV for pengene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå