Xavier Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Lurer på et par ting ang. Online 150 abbonementet til Telenor: Kan det kun brukes fra ett spesifisert telefonnummer, eller kan man reise rundt og koble seg opp hvor som helst? Tillater Telenors smtp server at man sender e-mail med adresse på eget domene som avsender? Husker da jeg testet FriSurf for noen år tilbake, at jeg ikke fikk sendt e-mail med mindre avsender adressen var satt til @online.no eller @frisurf.no. Noen som vet? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Angående telefonnummer er jeg ikke helt sikker, men jeg vet at SMTP serveren deres funker fin fint. Lenke til kommentar
bjalle Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Du kan koble deg på hvor som helst ,da sparer du jo noen tellerskritt. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Nei, det tror jeg er feil. Hvis du kobler deg opp hos noen andre, vil nok du bruke av de månedlige timene du har, mens den du kobler deg opp fra må betale vanlig pris for "telefonsamtalen". Med andre ord IKKE noe lurt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå