GroKoDilla Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Rødt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Få dette opp på veggen i en fart!! Dette ble riktig så flott med de røde fargene som går igjen i hele bildet. Fin beskjæring av bildet Ønsker deg et riktig godt nytt år Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 31. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2015 Få dette opp på veggen i en fart!! Dette ble riktig så flott med de røde fargene som går igjen i hele bildet. Fin beskjæring av bildet Ønsker deg et riktig godt nytt år Mvh Torbjørn Tusen takk, Torbjørn! :-) Godt nyttår til deg og! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Provoserende? Den tok jeg ikke... Et praktullt vakkert bilde er hva jeg ser. Enig med Torbjørn i at dette må du henge på veggen! Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 31. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2015 Provoserende? Den tok jeg ikke... Et praktullt vakkert bilde er hva jeg ser. Enig med Torbjørn i at dette må du henge på veggen! Nei... det er dette med rødt, da ;-) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Rødt provoserer ikke meg. Rødt og gull er mine farger - gammal løve som jeg er. Men rødt mot sort går jeg heller ikke av veien for. Flott resultat som nok kommer mye bedre fram mot mørk grå enn mot hvit som liksom tar litt av luven fra bildet. Roar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Slett ikke provoserende for meg - gammal løve som jeg er. Mine farger er rødt og gull. Men rødt mot sort er heller ikke å gå av veien for. Flott resultat som nok kommer best fram mot mørk gra bakgrunn framfor hvit som stjeler mye oppmerksomhet fra selve bildet. Roar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Slett ikke provoserende for meg - gammal løve som jeg er. Mine farger er rødt og gull. Men rødt mot sort er heller ikke å gå av veien for. Flott resultat som nok kommer best fram mot mørk gra bakgrunn framfor hvit som stjeler mye oppmerksomhet fra selve bildet. Roar Først kom det ikke opp - og så kom det i stereo etter annet forsøk. R Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 2. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2016 Slett ikke provoserende for meg - gammal løve som jeg er. Mine farger er rødt og gull. Men rødt mot sort er heller ikke å gå av veien for. Flott resultat som nok kommer best fram mot mørk gra bakgrunn framfor hvit som stjeler mye oppmerksomhet fra selve bildet. Roar Først kom det ikke opp - og så kom det i stereo etter annet forsøk. R Takk for det! 1-2-3! På det fjerde skal det skje ;-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 2. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2016 Slett ikke provoserende for meg - gammal løve som jeg er. Mine farger er rødt og gull. Men rødt mot sort er heller ikke å gå av veien for. Flott resultat som nok kommer best fram mot mørk gra bakgrunn framfor hvit som stjeler mye oppmerksomhet fra selve bildet. Roar Først kom det ikke opp - og så kom det i stereo etter annet forsøk. R Takk for det! 1-2-3! På det fjerde skal det skje ;-) Prøvde å regulere det, men den spratt bare over til hvitt igjen :-( Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Ikke det minste provoserende... Likte det veldig godt, abstrakt og kreativt! (Og godt nytt år) Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg