*F* Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Har i dag en 46" LCD TV fra 2009 (Samsung 46a557 tror jeg det var), fungerer helt greit, full HD og bildet er tilstrekkelig for meg, kostet vel 12000 på den tiden. Bruker den først og fremst til PC da jeg pleier ligge i sofaen og surfe, men også film/spill. Men i og med at jeg i ny leilighet sitter gjerne 3meter+ unna TV-en så blir det litt lite, skulle gjerne hatt noe større, problemet er at prisen blir rimelig høy. Vel, det finnes jo billig-alternativer, tenker at jeg helst burde ha 55", men jo større jo bedre. f.eks denne har jeg tenkt på: http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/tv/LT65E75/jvc-65-led-tv-lt65e75 Her får man 65" TV-en koster like under 7000kr, vil helst ikke bruke mer en det. Men er det noe å satse på? har hørt noe rykter om at det kan være lagg på slike store og billige TV-er, er det tilfellet? Kan jo egentlig bare kjøpe og se da det er åpent kjøp, men å frakte en 65" fram og tilbake er tungvindt så vil helst vite om det er noe å satse på før jeg kjøper meg en. Eventuelt har dere andre forslag? lønner deg seg å vente til januar? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Like under 10k nå ihvertfall Flytte sofaen nærmere TV? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Ulempen med en så stor TV med HD oppløsning er at teksten ikke blir helt perfekt. Ville anbefalt 55-60" med UHD oppløsning. Spesielt om du bruker den som PC skjerm. Når det kommer til frakt så bør den fraktes oppreist, ikke liggende, da så store paneler er veldig utsatt for vibrasjoner ol under transport, som igjen fører til sprekk i lcd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå