Speedfire Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Hei! det har seg sånn at jeg skal på klassetur til krakow i april, er det noen som har gode/dårlige erfaringer de vil dele? Lurte også på diverse priser:røyk (er det ekte vare eller mye jalla?) alkohol (vodka/absinthe) mat, tenker da på resturangerzippo lighter, klær og div? Er det og noen som har erfaring med å smugle med røyk hjem? Lenke til kommentar
William_S Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Hei! det har seg sånn at jeg skal på klassetur til krakow i april, er det noen som har gode/dårlige erfaringer de vil dele? Lurte også på diverse priser: røyk (er det ekte vare eller mye jalla?) alkohol (vodka/absinthe) mat, tenker da på resturanger zippo lighter, klær og div? Er det og noen som har erfaring med å smugle med røyk hjem? Alt det du nevner er mye billigere enn i Norge, selv om det er dyrere nå som den norske krona går dårlig. Har aldri blitt sjekka ID i Polen noen gang på de varene du nevner. Smugle røyk hjem og under 18 år? Nei har ingen erfaring med det, men nå er det jo delvis innført forsterka grensekontroll så kan hende bussen blir kontrollert. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Så dette er en ren partytur? Dere skal ikke se hvor jødene daua? Absint er bare grønn sprit med høy alkoholprosent, det har ingen annen effekt enn vanlig alkohol. Alt annet som sies at det gir halisunasjoner etc er totalt feil. Så hvis du liker smaken så er det greit, hvis du tror du er "kul" fordi du drikker "supersprit" så tar jeg av hatten for deg https://en.wikipedia.org/wiki/Absinthe#Effects Det er ikke noe særlig med jalla røyk etc der, ikke mer enn andre steder, du ser lett hva som er ekte vare og ikke. Matstedene er visst bra og det er bra å shoppe der, etter hva jeg har hørt fra folk som har vært rundtomkring turiststedene. Jeg vi anta at det finnes Zippo lightere i Polen et eller annet sted. Lenke til kommentar
Speedfire Skrevet 1. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2016 Så dette er en ren partytur? Dere skal ikke se hvor jødene daua? Absint er bare grønn sprit med høy alkoholprosent, det har ingen annen effekt enn vanlig alkohol. Alt annet som sies at det gir halisunasjoner etc er totalt feil. Så hvis du liker smaken så er det greit, hvis du tror du er "kul" fordi du drikker "supersprit" så tar jeg av hatten for deg https://en.wikipedia.org/wiki/Absinthe#Effects Det er ikke noe særlig med jalla røyk etc der, ikke mer enn andre steder, du ser lett hva som er ekte vare og ikke. Matstedene er visst bra og det er bra å shoppe der, etter hva jeg har hørt fra folk som har vært rundtomkring turiststedene. Jeg vi anta at det finnes Zippo lightere i Polen et eller annet sted. Vi skal se hvor jødene daua jo, hah Er en "tematur" skal vær lærerikt, men tror heller det blir en 5dagers fyll.. Men tusen takk for godt svar! Hadde satt pris på om noen hadde historier de vil dele Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå