TommyFM Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Når jeg stiller hastighet på musbevegelsen fra kontrollpanelet påvirker dette bare PAD-musa, og ikke min mus som er tilkoblet USB-porten. Hvordan stiller jeg hastigheten på den?? Lenke til kommentar
TommyFM Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Ingen som har noe forslag på denne? Begynner å bli irriterendes. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Er faktisk ikke sikker på hvordan du siller inn usb mus, men hviket os bruker du? Har du winxp med sp1 installert. Det kan og være en fordel å hente ned oppdateringer. Bruker du noe form for ett annet program enn os'et til å styre musa, om du gjør ville eg prøvd uten. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Hva slags bærbar? Hva slags ekstern mus? Hva slags OS? Logitech har vel et eget program (iTouch eller noe?) som burde være direkte linket mot den eksterne musa. Touchpad'er pleier ofte å ha et eget icon i kontrollpanelet, men tydeligvis tar den over for vanlig museinnstillinger i ditt tilfelle. Tror ikke SP1 og oppdateringer har noe med saken å gjøre i dette tilfellet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå