torarv Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Hei! Jeg er på jakt etter ett program/en app for Mac/iPad som gir meg en enkel og god oversikt over mitt forbruk. Tenker veldig enkelt. Typ: Skriver inn min mnd lønn, 40k utbetalt. Legger inn de postene med de beløpene jeg måtte ønske. Bensin, Mat, Husleie, Fritid osv. Så kan jeg legge inn hver dag hvor mye jeg har brukt på hva. Noen som vet om ett egnet program/app? 1 Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 (endret) Hei! Jeg er på jakt etter ett program/en app for Mac/iPad som gir meg en enkel og god oversikt over mitt forbruk. Tenker veldig enkelt. Typ: Skriver inn min mnd lønn, 40k utbetalt. Legger inn de postene med de beløpene jeg måtte ønske. Bensin, Mat, Husleie, Fritid osv. Så kan jeg legge inn hver dag hvor mye jeg har brukt på hva. Noen som vet om ett egnet program/app? Er også veldig interessert i dette. Er det ingen som har tips her? Trådstarter: Kanskje en idé å poste i Apple forumet? Endret 2. januar 2016 av Mazeking Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Hei! Jeg er på jakt etter ett program/en app for Mac/iPad som gir meg en enkel og god oversikt over mitt forbruk. Tenker veldig enkelt. Typ: Skriver inn min mnd lønn, 40k utbetalt. Legger inn de postene med de beløpene jeg måtte ønske. Bensin, Mat, Husleie, Fritid osv. Så kan jeg legge inn hver dag hvor mye jeg har brukt på hva. Noen som vet om ett egnet program/app? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1701737&do=findComment&comment=22983307 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå