ThorThorssen Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Gutter, hva sertifikater er beæret av arbeidsgivere i software testing? Jeg er en nybegynner, og jeg ønsker å starte denne jobben i Norge!Takk for hele hjelp! Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 ISTQB sine sertifikater Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Gutter, hva sertifikater er beæret av arbeidsgivere i software testing? Jeg er en nybegynner, og jeg ønsker å starte denne jobben i Norge! Takk for hele hjelp! Fint om du lærer deg norsk først Lenke til kommentar
ThorThorssen Skrevet 6. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2016 Jeg gjør det akkurat nå! Dessverre er realiteten at man må finne jobb og lære språket samtidig.Takk for hjelpen uansett! 1 Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Gode norskkunnskaper er nok en vesentlig faktor. Spesielt skriftlig med tanke på klar kommunikasjon og dokumentasjon. Når det gjelder sertifiseringer er det ISTQB som gjelder. Starter med Foundation. Ellers er selvsagt arbeidserfaring innenfor testfaget en stor fordel. Lenke til kommentar
ThorThorssen Skrevet 23. april 2016 Forfatter Del Skrevet 23. april 2016 Gode norskkunnskaper er nok en vesentlig faktor. Spesielt skriftlig med tanke på klar kommunikasjon og dokumentasjon. Når det gjelder sertifiseringer er det ISTQB som gjelder. Starter med Foundation. Ellers er selvsagt arbeidserfaring innenfor testfaget en stor fordel. Tusen takk for svaret! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå