Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Menn kunne dere hatt sex med meg?


Måneskinn

Anbefalte innlegg

Menn finner 7-8/10 kvinner attraktive.

Kvinner finner 2-3/10 menn attraktive.

 

De fleste kvinner får pult men, ikke alle menn får pult, ergo må de mer attraktive menne ligge med flere kvinner for å dekke etterspørselen. Problemstillingen i denne tråden eksisterer ikke, eller så er det (pun not intended) snakk om langt større utfordringer enn små bryster.

Endret av BadCat
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har det som deg, TS. Jeg har små bryster, de er vel rundt om en 75A. De er ikke flate, men de er små. Og så er jeg i tillegg veldig slank, så jeg bør i så fall legge på meg. På ungdomsskolen og videregående hadde jeg veldig lav selvtillit, siden jeg fikk slengt noen slemme kommentarer (men det var kun av de andre jentene), som gikk ut på at en mann måtte være homofil eller pedofil for å bli tiltrukket av kroppen min. Jeg hadde aldri problemer med å tiltrekke meg menn, men tenkte alltid at det måtte være noe galt med de som likte meg og satte derfor aldri pris på den positive oppmerksomheten jeg fikk. Nå er jeg i tyveårene og har falt til ro med at kroppen min har sitt særpreg - og så har jeg begynt å like puppene mine skikkelig godt. De er kanskje ikke store, men jeg synes de er søte, pene og praktiske. Selvsagt er det menn som foretrekker større bryster (personlig synes jeg store bryster er niiiice), men da hadde de neppe falt for meg i utgangspunktet eller så hadde de funnet andre kvaliteter ved meg selv som de setter pris på, som veier opp for at jeg har små bryster. 

 

Du bør heller se på fordelene ved å ha små bryster: Som regel strutter de mer og så strutter de lengre fordi tyngdekraften ikke påvirker dem i like stor grad, du kan bruke alle slags nydelige bh-er (de spileløse i tynne, pene tekstiler) uten at de er ubehagelige. Trener du f.eks. yoga eller andre treningsformer, vil ikke puppene være i veien. Og så videre...

 

Nå er ikke disse damene de mest ideelle rollemodellene, men mange av Victoria's Secret-modellene er ikke like barmfagre når de ikke går på catwalken, men modeller som Lily Aldridge, Candice Swanepoel og Elsa Hosk har ikke mye pupp, men de er veldig sexy likevel. Jeg tror det handler om helheten; selvtilliten, stylingen og det at de er litt trent. Nå sier jeg ikke at man skal prøve å være like vakre som dem (for idealet er uoppnåelig for hvermannsen), men man kan i det minste tenke på at de har små bryster og likevel blir beundret av både menn og kvinner rundt om i verden. Det handler om at man blir ikke umiddelbart stygg eller usexy med små bryster - det er mange faktorer som spiller inn, der summen av dem avgjør om du er "knullbar", "kjærestemateriale", osv. Jeg er ikke mann, men jeg tror det må være noen menn der ute som kan være enig.


Anonymous poster hash: 08816...d77



Anonymous poster hash: 08816...d77
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Eneste kriteriet jeg har til pupper er at de skal være like store eller større enn mine egne. Og med det sagt skal det nevnes at jeg er flatbrystet så for min personlige del er ikke TS uaktuell vist det bare er puppene det står på.

 

Men jeg skjønner jo faktisk kvinner med bryst med størrelse som er lik mine egne at de vurderer silikon for å øke sin egen selvtillit. Og jeg velger heller ei dame med silikon og selvtillit enn ei foruten selvtillit uavhengig av størrelsen på puppene.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

kjæresten min har små bryster. synn at jeg er en rompe person. ^^ Uansett jeg syns hun ser veldig bra ut selv om hun ikke har store pupper nok for å gnikke penisen mellom puppa sine. For meg så er det at hun faktisk tar vare på segselv, og ikke bryr seg om hun er pen som gjør hun pen i mine øyne. Syns det er deilig å være med folk som ikke presser meg og segselv til å se bedre ut eller dårligere enn de gjør. Mennesker som godtar dem de er, er de som er vakre.

Men det er bare min mening. ^^

Lenke til kommentar

Kunne dere hatt sex med ei 26 år gammel kvinne som er flatbrysta/har bittesmå pupper? Har lite lyst å skaffe meg silikon, men er redd ingen liker meg eller skal tro jeg er en gutt. Ja sliter veldig med selvbildet.

 

Silikon er både dyrt og til dels også farlig. Menn har også forskjellig smak.

 

Små bryster trenger ikke være et hinder for meg heller det, selv om jeg foretrekker større. Det kommer jo helt an på eieren og resten av kroppen, ansiktet osv det.

 

Noen tenner på pærer, andre på epler, andre på pinner og andre på pin-ups.

Lenke til kommentar

kjæresten min har små bryster. synn at jeg er en rompe person. ^^ Uansett jeg syns hun ser veldig bra ut selv om hun ikke har store pupper nok for å gnikke penisen mellom puppa sine. For meg så er det at hun faktisk tar vare på segselv, og ikke bryr seg om hun er pen som gjør hun pen i mine øyne. Syns det er deilig å være med folk som ikke presser meg og segselv til å se bedre ut eller dårligere enn de gjør. Mennesker som godtar dem de er, er de som er vakre.

 

Men det er bare min mening. ^^

 

Enkelte kvinner har så store bryster at penisen nærmest forsvinner mellom dem.

Lenke til kommentar

For min del så er det fjeset og høyden som teller for meg når det kommer til Looks, men ellers er personlighet og interesser som er The Winning Factors. Selv om silikon ville ha fungert ville det ha kostet ei jævla del. Save money, love yourself, and keep smilin! Tiden vil komme for alle.

Lenke til kommentar

 

kjæresten min har små bryster. synn at jeg er en rompe person. ^^ Uansett jeg syns hun ser veldig bra ut selv om hun ikke har store pupper nok for å gnikke penisen mellom puppa sine. For meg så er det at hun faktisk tar vare på segselv, og ikke bryr seg om hun er pen som gjør hun pen i mine øyne. Syns det er deilig å være med folk som ikke presser meg og segselv til å se bedre ut eller dårligere enn de gjør. Mennesker som godtar dem de er, er de som er vakre.

 

Men det er bare min mening. ^^

 

Enkelte kvinner har så store bryster at penisen nærmest forsvinner mellom dem.

 

Ja! og da er det ikke lett å 69 heller! D:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...