CreatureCanis Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Nå kjeder jeg meg så seriøst her at jeg bare lager en post for og se om det er noe liv her... *knock knock* Noen der? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Knock knock knock on the heavens door Jeg er her, kom akkuratt hjem fra skolen..Hvor er Daniel da? Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 Wey, ett mennekse!!! Gud så glad jeg er jeg for å se noen... *kjederompeavsegheralene* Har vert dødt her i en evighet... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Hehe, skole og arbeid en viss tendens til å gå utover forum aktiviteten..Også andre ting [11:59:38] <BjaA> AMPstat· [Return - Bye bye Johnny] 55% of 4m9s *synge* Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 (endret) Men hva gjør vel det for oss som ikke er på skole i dag? Endret 17. november 2003 av tadcomp Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Ich bin hier!! Har bedøk nå.. kjedelig 2k Alle excel-modellene er føkket, makroene virker ikke, har vondt i ræven av å sitte på harde trestoler, er trøtt og halvsyk.. life sux Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Vi skal ha matematikk prøve imorgen, med blandt annet masse om Ecell Takler det greit, hvertfall det vi har lært til nå da... SÅ idag får jeg øve litt .. sukk Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 Oooooooo, du lange kjedlige langtrukkne uunderholdende tiiiiiiiiid... Gå litt fortere. Æsj heller, nå er lærer'ne begynnt og henge her og. Dem får klokken til og gå eeeeenda seinere... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Jeg er her og trodde vi var ferdig nå ,men fant ut at klokken gikk en time for kjappt og dermed sitter jeg her og sløvern.. SKal faktisk få gjort noe arbeid nå.. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 Jeg har gjort for mye i dag... jobbet med prosjekt og gått gjennom 5 kapittler i Excel... hodet mitt sprenger snart.... Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Jeg har gjort for mye i dag... jobbet med prosjekt og gått gjennom 5 kapittler i Excel... hodet mitt sprenger snart.... Da må du ta en liten pause, vi vil vel ikke søle på veggene? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Ich bin wieder hier Nettopp stått opp, sjekket postkassa *nedtur* ingenting der... Leste av strømmen, får en regning på 550,- hehe Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Du leser jo av litt mindre da Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Er hjemme og er syk og jævlig...Feber, og svetter som en gris... Delikat, ja Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 Jeg har gjort for mye i dag... jobbet med prosjekt og gått gjennom 5 kapittler i Excel... hodet mitt sprenger snart.... Da må du ta en liten pause, vi vil vel ikke søle på veggene? *åpner en ventil så litt a trykket år slippe ut...* *pssssssjuuuuu* Whatevah... Trenger eg egentlig ett hode da? Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 ARRRG!!! Kan noen låne meg 3 kvarter her? Jeg vil HJEM!!! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 ARRRG!!! Kan noen låne meg 3 kvarter her? Jeg vil HJEM!!! Heh... Kjipt og vente ja.. Sitter på skolen og får tiden til og gå vetu Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 HJEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *grin* *grin* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå