Eriksendrul Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Hallo, Nylig har jeg fått et slikt høytaleranlegg til min PC : Logitech Z623 som består av Basselement og 2 mindre høytalere, Men jeg eier også en slik kabel Hvis jeg da kobler disse nye Logitech Z623 høytaleren til en av de 2 ingangene på kablen over og et 2 andre høytalere til den andre kabelen vil det funke bra ? Jeg kan ikke lyd, Ikke når det kommer til høytalere, så burde jeg kanskje gå til innkjøp av et godt lydkort til dataen for og utnytte Logitech Z623 + evt de andre jeg "semikobler" med audio jack splitter ? Eller finnes det kanskje et og annet program som lar meg øke kvaliteten på lyden som jeg kan laste ned ? Lenke til kommentar
Pop Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 (endret) Skal du ha bedre lyd med jack ut er det internt eller eksternt lydkort som vil øke lydkvaliteten ja. Det er vel ingenting i veien for at du kan ta hver av de jackforgrenerne til hver sin forsterker. Men jeg ser ikke helt hvorfor. Ja, du får lyd til to ulike anlegg/oppsett, men de vil gjerne låte ulikt. Skal du ha et slikt uttak direkte til høyttaler, må det være en aktiv høyttaler med analog inn. Endret 30. desember 2015 av Hårek Fjernet totalt unødig sitering Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Til det meste logitech greier vil du ikke merle forskjell med og uten lydkort. Det er først når du kjøper høytalere med litt god lydkvalitet at du vil merke noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå