axe41 Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Dattera mi skal kjøpe seg bærbar pc. Blir hovedsaklig brukt til skole og Internett men hun spiller også en del sims 4. Jeg har foreløpig landet på at det må bli en av disse: Acer Lenovo Er det verdt å bruke 600 kr. mer på Aceren? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 (endret) Jeg hadde gått for Acer'en ja, verdt pengene da det er bedre prosessor og skjermkort. Litt usikker på hvordan AMD er på strømforbruk så det kan jo være en ting å tenke på. Jeg kjøpte en AMD bærbar til ca 3.500,- for noen år siden og den hadde fantastisk god ytelse i forhold til prisen, den hadde heller ikke noen problemer med varme. Så med forbehold om at jeg ikke har testet AMD bærbar med den prosessoren og skjermkortet (pga varme og strømforbruk) så vil jeg anbefale Aceren over Lenovoen. Mye mer ytelse i forhold til prisen Edit; Aceren har også full-HD skjerm mens Lenovoen har "halv-HD". Endret 30. desember 2015 av Belphegor Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Jeg ville ha vurdert denne http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/LE80E50397MT/lenovo-g50-80-15-6-barbar-pc-sort-solv#tab-specs Lenke til kommentar
axe41 Skrevet 30. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2015 Går det an å spille Sims 4 på den da Omnithunder? Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Går det an å spille Sims 4 på den da Omnithunder? Ja, men i Full HD må du nok ned i medium setting. Husk at det er returgaranti på Elkjøp, så det er bare å ta den med hjem og teste litt selv. SSD og Full HD skjerm er bra til denne prisen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå