Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ereksjonsproblemer med ny partner

Anbefalte innlegg

Har møtt en dame som jeg har datet sammen med 3 uker nå. Så langt fungerer ting bra mellom oss, bortsett fra sexen. Jeg har sagt til henne at jeg blir nervøs og får litt prestasjonsangst ettersom jeg liker henne så godt. Og at det ikke er HUN som er problemet. Jeg sier at jeg tenner skikkelig mye på henne, men det virker ikke som at hun tror meg.

Senest i natt prøvde vi å ha sex, og jeg fikk ereksjon da vi hadde forspill. Men så fort vi skulle gå over til samleie, sviktet den. Hun prøvde da å runke den stiv igjen, men da sa hun bare: "Den vil jo ikke opp jo!" og snudde seg for å sove. Det gjør meg bare enda mer nervøs neste gang vi skal ha sex. Hun ble rett og slett sur. Jeg sa til henne nok en gang at det ikke er HUN som er problemet, og at jeg tenner veldig på henne. Da svarte hun bare sarkastisk: "Ja, jeg merker at du tenner på meg."

Hvordan skal jeg få henne til å skjønne at den svikter fordi jeg blir nervøs, og ikke fordi jeg ikke tenner på henne? Hadde jeg ikke tent på henne, hadde jeg ikke rotet med henne i utgangspunktet.

Anonymous poster hash: 37e9e...b6d
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Godt" å høre at det er flere som har opplevd dette! 

Jeg lagde en tråd om akkurat det samme i går, kalt Prestasjonsangst, du finner den om du scroller et par hakk ned i dette forumet. 

Leit å høre at madammen din tok det såpass personlig, det kan ikke være noe kult..

Jeg fikk et par svar i min tråd, og det de fleste sier er at du må fokusere mer på nytelse, og ikke tenke så mye. Man kan ikke styre pikken med hodet, og tenke at "nå må den funke!", da gjør den akkurat det motsatte.

Er hun åpen for oralsex? Det hjalp meg langt på vei å få lovt å gå ned på jenta, og ikke minst at hun gikk ned på meg også! Lykke til, ordner seg etterhvert :)

Anonymous poster hash: b2845...089
Lenke til kommentar

Damen virker ikke som hun hjelper på ditt problem, og det er gjerne en selvforsterkende effekt når hun legger enda mer press på deg ved å ikke vise forståelse og gi det tid slik at du blir trygg. Regner med du stresser med at den ikke skal "sovne" og mister fokus på det du burde. Som hvor godt det er, og hvor bra du har det akkurat der og da med den damen. Da går det gjerne som det må gå.

Det sitter mellom øra, og det siste man trenger da er en dame som bare blir sur og legger ryggen inntil. Du kan snakke med fastlegen din som kan gi deg noe som vil hjelpe med det å holde den gående lengre, men du trenger også å jobbe med hva du tenker på når du skal ha samleie, og finne en forståelse mellom deg og din partner om at dette er noe som må jobbes med over tid. Da vil alt ordne seg etterhvert.

Foreslår at du setter deg ned med henne en gang dere ikke har tenkt tanken på å ha sex, hvor du kan lufte hva du sliter med, og prøve å få henne til å forstå at det ikke har noe som helst med henne å gjøre. Gjerne si litt om hva du tenker å gjøre for at det skal bli bedre, og hva du trenger fra henne. Hun er sikkert usikker på hvordan hun skal takle situasjonen siden dere har kjent hverandre så kort tid, og desverre blir det lett å tenke det har noe med henne å gjøre. Men får dere til å snakke om disse tingene er det mye lettere for dere begge å gjøre noe med det. 

De fleste menn opplever dette en eller annen gang i livet vil jeg tro. Det er heldigvis ganske lett å gjøre noe med det.

Lenke til kommentar

Slet med dette i starten av mitt første forhold, da jeg som deg fikk prestasjonsangst pga jeg likte henne så godt.

Endte opp med at vi avtalte å kun kjøre på med oralsex frem til det løste seg. På den måten så fikk vi tid til å bli kjent/trygge på hverandre, uten at "problemet" kom i veien. Etter en ukes tid, så var vi blitt litt tryggere, og da forsøkte vi etter hver gang jeg hadde fått henne til å komme. Fungerte ikke det, så gikk hun bare over til å suge meg, uten at vi kommenterte det, vi behandlet det som om det ikke var et problem.

Jeg tror det til slutt endte opp med å ta nesten en mnd (hvor mye dere har sex er vel egentlig det viktigste, og ikke hvor lang tid). Men det løste seg i hvert fall til slutt, og jeg vil tro at det gjør det for deg også.

Lykke til!

Anonymous poster hash: b6fac...955

Anonymous poster hash: b6fac...955
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Huff jeg har ingen gode tips, men vil bare si at jeg føler veldig med deg. Vet det Ikke handler om å ikke ha lyst, for det har man jo. Noen ganger går det bare ikke. :( Hadde sex med den nye dama mi inatt selv, nesten 3 ganger. Men den tredje gangen sviktet den som du sier, på samme måte, rett før.

Bruker kondom faktisk selv, inntil videre, dette hater jeg. Føler liksom feelingen og alt liksom stopper litt opp når jeg skal ta den på like før den skal inn. Det var nok til at den ble myk igjen den tredje gangen, og måtte droppe hele greia. Skikkelig nedtur. Bruker du kondom og har samme problemet når det kommer til dette?

Leit å høre, men litt godt å høre at det er flere som sliter litt med dette. Lykke til!

Anonymous poster hash: dce25...dc8

Lenke til kommentar

Du har ei råtten dame der. Hun er tydeligvis mest opptatt med seg selv. Jeg hadde satt henne i bruk-og-kast-kategorien ganske raskt, tror jeg.

Men hvis du fortsatt ikke har kvittet deg med henne, så må du fortelle henne at du ikke har kontroll over det som skjer. Årsaken er ikke at du ikke tenner på henne, og hun har ingen grunn til å ta det personlig. Ta dere tid, og lek på andre måter. Du kan gi henne multiple og langvarige orgasmer med fingrene. Hvis du fortsatt ikke funker skikkelig neste gang, så vis sårbarhet og fortell henne at du er nervøs. Ikke stress. Hvis hun fortsatt tramper på deg, så dump henne. Ikke la henne dumpe deg.

Lenke til kommentar

Skjønner at dette er kjipt. Men prøver å se ting fra to sider. Du må jo ta det som at kompliment at hun får en reaksjon, ho virker jo veldig gira på å ha sex med deg. Eneste jeg tenkte på er prøv å ha sex ett annet sted en sanga. Sofa, dusjen og vaskemaskinen funker jo veldig bra. Kan jo hende du får noe annet å tenke på ?

Lenke til kommentar

Har møtt en dame som jeg har datet sammen med 3 uker nå. Så langt fungerer ting bra mellom oss, bortsett fra sexen. Jeg har sagt til henne at jeg blir nervøs og får litt prestasjonsangst ettersom jeg liker henne så godt. Og at det ikke er HUN som er problemet. Jeg sier at jeg tenner skikkelig mye på henne, men det virker ikke som at hun tror meg.

Senest i natt prøvde vi å ha sex, og jeg fikk ereksjon da vi hadde forspill. Men så fort vi skulle gå over til samleie, sviktet den. Hun prøvde da å runke den stiv igjen, men da sa hun bare: "Den vil jo ikke opp jo!" og snudde seg for å sove. Det gjør meg bare enda mer nervøs neste gang vi skal ha sex. Hun ble rett og slett sur. Jeg sa til henne nok en gang at det ikke er HUN som er problemet, og at jeg tenner veldig på henne. Da svarte hun bare sarkastisk: "Ja, jeg merker at du tenner på meg."

Hvordan skal jeg få henne til å skjønne at den svikter fordi jeg blir nervøs, og ikke fordi jeg ikke tenner på henne? Hadde jeg ikke tent på henne, hadde jeg ikke rotet med henne i utgangspunktet.

Anonymous poster hash: 37e9e...b6d

Jeg tror den nye dama di nå har vist en side av seg selv som du sikkert kommer til å få se mer av i tiden som kommer.  Du bør virkelig sette deg ned og tenke på om du vil fortsette å ha et forhold til en dame som psyker deg ned i en sådan situasjon.  Hva slags kjerring er det som kommer med sånt?  Ikke noen jeg ville hatt, uansett hvor deilig hun måtte være.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...