roberto79 Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Har planer om å kjøpe meg nytt DV-kamera og har sett på disse JVC GR-DX95/75 eller SONY DCR-PC105/103. Noen som har testet de? Lenke til kommentar
raatass40 Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Jeg har kjøpt meg pc-105 og er veldig fornøyd med det kjapp fokusering, god resultaat på avspilling av opptak, klare og finr farger. Fotodelen kan egentlig bare brukes til pcbruk, tenker då på bilder du har tatt, men sier seg selv med 1mill, i oppløsning. God blitz som fungerer meget bra i mørke. God skjerm i dagslys, lite og hendig å ta med i vanlige lommer, balanse på kamera er ok, tenker da på når du holder det i håndå Noe negativt kan jeg ikke komme på i farten, eneste mått kanskje være der du trer hånda inni for å holde kamera, der kunne det vært en bedre løsning, men ikke noe problem når man blir vant med det, og att lading foregår via kamera det og. Når jeg skulle kjøpe videokamera hadde jeg selv store problemer å bestemme meg, hadde vel omtrent 10stk. å velge mellom. Etter mye lesing, tester, hjelp fra Forum satt jeg igjen med 3stk. Canon...Sony...og Panasonic. Panasonic valgte jeg ut da det hadde problemer å filme i svak belysning. Men til slutt ble det Sony PC-105 på meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå