Obsverk Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 (endret) Ser det står "Variant" på bildet ditt. Er ikke det stasjonsvogn? Hei Regner med at Variant = Hatchback, Limousine = STV. Dele nr. er samme Dele film bilde jeg la til tidligere er utgått, den har endret dele nr, men det ser ut til at man få den løst - Eller så hadde den sikkert vist hele enheten.. Hvis du bor i Oslo, kan ringe EA Bryn og høre med dem, veldig hyggelige på tlf Obs- Prisen kan variere. Er ikke alltid Partslink har 100% nøyaktige priser Edito - Svarte på Variant spørsmålet. Endret 5. januar 2016 av Obsverk Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Regner med at Variant = Hatchback, Limousine = STV. Det er helt omvendt så vidt jeg vet.. Limousine brukes normalt om sedaner, for Golf sin del er hatchback det nærmeste vi kommer sedan. 1 Lenke til kommentar
Obsverk Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Regner med at Variant = Hatchback, Limousine = STV. Det er helt omvendt så vidt jeg vet.. Limousine brukes normalt om sedaner, for Golf sin del er hatchback det nærmeste vi kommer sedan. Eller det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå