indahla Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Det høye bremselyset på GTIen min har sluttet å fungere. Iflg. Møller må lykta byttes. Men på GTI er den integrert i spoileren og dermed må hele denne byttes. De skal ha 12900,- inkl. lakkering for dette. Da har jeg fått en del rabatt grunnet avtale gjennom jobben. Det må vel være mulig å få ordnet det billigere...? Tips? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Jeg ville sjekket etter en lik spoiler hos en høgger.. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 30. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2015 Godt tips! Har sjekket de ulike sidene på nettet men ikke funnet noe. Har sendt mail til et par Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 (endret) http://www.ebay.com/itm/VW-GOLF-5-V-GTI-3rd-Brake-Light-R32-Genuine-NEW-/221481937627?hash=item33915a2adb:g:5T4AAMXQeW5TY5zP&vxp=mtr Vet ikke jeg, men mye mulig dette stemmer og vis så er det jo bare å demontere og skifte selv i såfall.... For min del lukter det... ja, bullshit at man må bytte hele vingen da jeg finner mange av disse. Så det burde gå å få skifta bare lyset. Endret 30. desember 2015 av Rolf_X Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Det kan godt være at det er mulig å skifte selv om det er en del av hele spoileren ved kjøp fra merkeforhandler her i landet ja. Den eneste måten å finne ut av det på er vel ved å demontere. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 30. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2015 Takk for gode tips! Har sendt mail til flere på eBay for å høre ang. instruksjoner. Iflg. Møller var spoileren limt til glasset. Derfor gikk det ikke å bytte kun lykta.. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Lim kan gjerne fjernes, men det er sikkert litt jobb. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 30. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2015 Jepp.. Men ikke 12.000,- jobb Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Selv så jeg på "guides" for modellen og der virka det som det var skjulte "clips" som man poppa ut. Mulig møller har rett, men kan også være at de ikke vet bedre. Lim er ikke noe problem å fjerne. Finnes ting man kan bruke for å løse opp lim også. Men da må man først oftest fjerne tingen. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 30. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2015 (endret) Hvis du kan tysk Google Translate is my friend =) Takk! Endret 30. desember 2015 av indahla Lenke til kommentar
indahla Skrevet 30. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2015 Selv så jeg på "guides" for modellen og der virka det som det var skjulte "clips" som man poppa ut. Mulig møller har rett, men kan også være at de ikke vet bedre. Lim er ikke noe problem å fjerne. Finnes ting man kan bruke for å løse opp lim også. Men da må man først oftest fjerne tingen.Videoen under ditt innlegg viser vel akkurat det =) Takk for tipset! Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Det høres bra ut. Får håpe det ordner seg da. 12k kr er drøyt uansett hvordan man vrir og vender på det. Og du som har bilen ved din side kan også gå ut og sammenligne med videoen vis du tørr . Lenke til kommentar
indahla Skrevet 30. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2015 Har funnet flere innlegg på nettet nå med løsninger. De fleste går ut på å "knuse" det gamle lyset for deretter å skru det ut. Så sette inn det nye. Bør være mulig Lenke til kommentar
indahla Skrevet 30. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2015 Har funnet VW delenummer (1K6 945 097F) og sendt mail til Møller om de kan skaffe. Så får vi se ang. montering. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Det kommer også opp endel treff på ebay hvis du søker på delenr der. Hvis møller skal ha alt for mye. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 31. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2015 Jepp! Aller helst vil jeg at Møller skal kunne bytte lykta vha dette delenummer. Hvis ikke får jeg kjøpe det på nettet og forsøke selv. Lenke til kommentar
Obsverk Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Tror man kan få det løst, må ha skilt nr. for å finne eksakt del Lenke til kommentar
indahla Skrevet 4. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2016 Ser det står "Variant" på bildet ditt. Er ikke det stasjonsvogn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå