Theo343 Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Det er en kvinne i 40 årene som skal ha en smartklokke til denne telefonen. Hvilke anbefales? Eks. SAMSUNG GEAR S WHITE SMARTWATCH? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 En som roser Gear S i kommentar feltet her. Best SmartWatch 2015 roundup. http://www.wareable.com/smartwatches/the-best-smartwatches-in-the-world Den eller en nyere type fra pebble kanskje (lang brukstid) .Spørs vel og om man skal ha fokus på sports/fitness eller annet hvilken type man velger. Ikke minst fysisk størrelse (damer har tynne vrister). 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2015 Så bra Syar, takker for godt råd Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Jeg har hatt alle smartklokkene til Samsung, og synes vel at Gear S er den som er mest komplett av alle, men den er litt stor - selv for meg som er mann. Vil derfor tro at mange kvinnfolk synes den blir for stor og klumpete. Men den nye Gear S2 har et mye hendigere størrelse, og hvis du går for Classic-utgaven av denne, så ser den også ut som en vanlig klokke i design. Den mangler innebygget GPS som er på Gear S, og den har heller ikke simkortstøtte. Bortsett fra dette, er dette kanskje den beste smartklokken på markedet akkurat nå. Huawei watch er også et ekstremt godt alternativ, men den blir litt fysisk større igjen, og passer kanskje best på gutter / menn. 1 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Jo takk Theo . Grunnen er at jeg har tidligere vurdert pebble steel / time steel til meg selv faktisk. Vanntett , 7-10 dager kontra lade hver natt , lade innretningen er klikk/magnet , e-INK display gir mye brukstid og er always on for å vise klokka uten å trykke. Men har hatt litt problemer med å bestemme meg om hvilken av disse jeg skal velge. Så det har kokt bort litt. http://www.knowyourmobile.com/wearable-technology/pebble-time/23100/pebble-time-steel-vs-pebble-steel-vs-apple-watch Har ingen egen erfaring med smartklokke (kun via kjente og arbeidkolleger) men føler meg naken uten armbåndsur. Enkle tynne klokker som certina ds har vært favoritt siden jeg har små hender og tynne vrister. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå