Fotoskrulla Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Fræna Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Sier bare JA og amen! Det er bare vakkert! Det at skyene og fjelltoppene smelter sammen gjør det ennå mere himmelsk ;-) 1 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Fint lys i fin komp Heller lit til venstre Ha en fin dag ! Hilsen Leif 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2015 Sier bare JA og amen! Det er bare vakkert! Det at skyene og fjelltoppene smelter sammen gjør det ennå mere himmelsk ;-) Tusen takk for så fine ord Gro! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2015 Fint lys i fin komp Heller lit til venstre Ha en fin dag ! Hilsen Leif Takk takk my Lord! Jeg har jo vater i søkeren når jeg knipser, så jeg er ikke helt sikker på om det heller som du sier. Ikke alltid lett å se når det ikke er horisont men landskap. Kan god være du har rett også, jeg er jo ikke helt stødig bestandig når jeg knipser Ha en fin dag du også! Her blåser det heftig, men nå skal jeg ut og luftes en liten tur...håper jeg ikke får tilbakefall.. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Et flott bilde dette hvor farger/lys, beskjæring og skarphet er veldig bra. Fint med snøen på fjelltoppene Mvh Torbjørn 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2015 Et flott bilde dette hvor farger/lys, beskjæring og skarphet er veldig bra. Fint med snøen på fjelltoppene Mvh Torbjørn Takk takk Torbjørn! Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Så flott ! 1 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Fint lys i fin komp Heller lit til venstre Ha en fin dag ! Hilsen Leif Takk takk my Lord! Jeg har jo vater i søkeren når jeg knipser, så jeg er ikke helt sikker på om det heller som du sier. Ikke alltid lett å se når det ikke er horisont men landskap. Kan god være du har rett også, jeg er jo ikke helt stødig bestandig når jeg knipser Ha en fin dag du også! Her blåser det heftig, men nå skal jeg ut og luftes en liten tur...håper jeg ikke får tilbakefall.. Halajsen lady Helene Ikke så lett med horisonter, heller bare lit så ikke så farlig då Jeg jobber mye med det, ner jeg redigerer bilde etterpå Nei håper du står emot et nytt angrep fra virusen Etter stormen, har det nå vært flere dager med stile før vind og flott lys Ha en fin onsdag 30 desember 2015 Lord Leif [ Nikonman ] Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2015 Tusen takk Torhild! Så flott ! Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Nydelig lys. Vakkert bilde Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Nok et utsøkt bilde, Helene! Her er det lys og farger som gjør bildet litt annerledes. Flott ! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Berre lækkert. Unødvendig å brodere videre på det folket allerede har sagt. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg