Hallais Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Komplett har 6 forskjellige gtx 980 4GB kort og sikkert enda flere med 6GB. Hva er egentlig den store forskjellen på de? msi-geforce-gtx-980-gaming-4gb zotac-geforce-gtx-980-4gb-amp-omega msi-geforce-gtx-980-4gb-armor-2x gainward-geforce-gtx-980-4gb-phantom asus-geforce-strix-gtx-980-4gb msi-geforce-gtx-980-4gb Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 (endret) Liten forskjell siden det er selve brikken som utgjør kortet. Men de har forskjellige kjølere, går litt på merkenavn, pris (profitt de tar?). Overklokkbarhet har jeg hørt er noe forskjell på, dette er pga at ikke alle brikker har like god kvalitet. Asus Strix og MSI Gaming Twin Fozr er gjengangere på anbefalingslisten. Jeg liker Twin Fozr kjøleren, men tror jeg skal teste et Strix kort neste gang. GTX 980 er forresten et bomkjøp etter GTX 980Ti kom ut, får så mye ekstra ytelse på Ti i forhold til prisøkningen så 980 ikke er verdt det og man får så lite ytelsestap i forhold til prisfallet hvis man går ned til 970 at logikken tilsier at det står mellom 980Ti og 970, eventuellt et AMD kort hvis man har et "låst" budsjett på det 980 koster, prisen på et AMD kort med lik ytelse som 980 billigere. Edit; Ble litt glemt der + litt feil Endret 30. desember 2015 av Belphegor Lenke til kommentar
Hallais Skrevet 30. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2015 Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå