dominus Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 hallo. hart endelig funnet et kabinett som min fru godtar i stua:-) bare det er jaggu en seier. det er et microATX kabinett og der blir det erfaringsmessig litt varmt..kanskje litt vel varmt. hvor får jeg tak i heatpipe cpukjøling? noen som vet? Lenke til kommentar
Lotus-Omega Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Den eneste jeg kunne finne var denne siden. Håper dette kan være til hjelp. http://www.shentech.com/shph4heinso4.html Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Tai Sol heatpipe hos Microplex Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Tai Sol heatpipe hos Microplex Den får vel ikke plass i en mini-ATX-kasse? Til trådstarter : hva slags CPU skal du ha i maskinen da? Og hva skal du bruke den til? Om du er bekymret for varmen, så man du jo underklokke/undervolte for å få ned varmeutviklingen i CPUen. Du kan også velge ellers kjølige komponenter, f.eks en kjølig 5400rpm disk osv osv Samsung har blant annet noen som ikke blir å varme og de er raske nok til det meste. Lenke til kommentar
dominus Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 (endret) Til trådstarter : hva slags CPU skal du ha i maskinen da? Og hva skal du bruke den til? i denne boksen skal jeg ha en 2800+, nForce2 mobo, Samsung SpinpointV80, Sony combo CD-RW/dvd og et 9600pro fra Sapphire. boksen skal brukes til spill og annet tullball i stua som f.eks mp3 og videoredigering når jeg ikke føler for å sitte i kjelleren å trykke på et tastatur. Endret 17. november 2003 av dominus Lenke til kommentar
dominus Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 Den eneste jeg kunne finne var denne siden. Håper dette kan være til hjelp. noen ide om det er noen som selger den her hjemme? Lenke til kommentar
Lotus-Omega Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Den eneste jeg kunne finne var denne siden. Håper dette kan være til hjelp. noen ide om det er noen som selger den her hjemme? Dessverre. Det ser dårlig ut. Ut fra det jeg kan se. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Den eneste jeg kunne finne var denne siden. Håper dette kan være til hjelp. noen ide om det er noen som selger den her hjemme? Legg ut en ønskes kjøpt post på bruktmarkedet der du spør etter å kjøpe shuttle heat pipen.. helt sikkert noen som ikke bruker denne.. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Tai Sol heatpipe hos Microplex Hva er vitsen med heatpipe når den ligger på 30db ?` Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå