yahoocom Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Når vi er i et forhold vil mange komme til å kjenne på skyld og skam hvis de fantaserer om å ha sex med andre enn partneren sin, eller om de fantaserer om sex på måter de vet eller mistenker at partneren ikke ville like. De som er single står friere i hodet sitt til å velge fantasiobjekter. Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 En kjæreste som onanerer må jo være et tegn på et bra sexliv/forhold? Jeg er vertfall aldri så kåt som 12-24 timer etter sex. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Er du i et forhold er det langt bedre å nappe i løken enn å være utro. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 jeg elsker dama mi over alt på jord og hvis hun vil gifte seg med meg så ville det gjort livet mitt perfekt, men jeg napper fremdeles løken når hun ikke er tilstede.... og ja, jeg fantaserer om alt mulig rart. Det har ingenting med mitt forhold til dama og gjøre og at jeg er mindre glad i henne på noe vis. - mann 28 Anonymous poster hash: 5e26b...b71 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Når vi er i et forhold vil mange komme til å kjenne på skyld og skam hvis de fantaserer om å ha sex med andre enn partneren sin, eller om de fantaserer om sex på måter de vet eller mistenker at partneren ikke ville like. De som er single står friere i hodet sitt til å velge fantasiobjekter. Følelser som skyld og skam tyder på at man ikke har et helt sunt forhold til seksualitet. Det er ting man absolutt bør jobbe med. Når det gjelder spørsmålet i emnefeltet: det sier at minst én part i forholdet sannsynligvis har en sunn og god seksualitet. Anonymous poster hash: 015f6...6fe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg