Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Lurer på hvem som har gjort det Ikke godt å si. Jeg og Det hadde vært gøy å vite sånt uten at folk visste at man vet. For hvis noen sier det blir det sånn "hehe hva skal jeg svare nå:SS" Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Lurer på hvem som har gjort det Ikke godt å si.Jeg ogDet hadde vært gøy å vite sånt uten at folk visste at man vet. For hvis noen sier det blir det sånn "hehe hva skal jeg svare nå:SS" godt poeng;)Kan vel svare "lyst til å realisere fantasiene?" Om det er gjensidig da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Lurer på hvem som har gjort det Ikke godt å si.Jeg ogDet hadde vært gøy å vite sånt uten at folk visste at man vet. For hvis noen sier det blir det sånn "hehe hva skal jeg svare nå:SS" godt poeng;)Kan vel svare "lyst til å realisere fantasiene?" Om det er gjensidig da Haha, sant men faren er jo at det ikke er gjensidig og det blir et meget pinlig øyeblikk Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Fantaser i vei. Om dem trenger bilder kan jeg skaffe det og for en billig penge. Lenke til kommentar
Linaria1 Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Joda, det er helt greit, men det er ikke noe jeg går og tenker på, og det er vel heller ikke noe folk pleier å dele, med mindre man har et seksuelt forhold allerede? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg