smort1 Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Litt julesnø! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Her fikk du fanget en vakker kortvarig julestemning hilsen Torhild Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Her ville jeg tatt en beskjæring nede så bare lampene til venstre stakk opp fra nedre ramme for da hadde bildet blitt renere og roligere - også hadde jeg fått favorittformatet mitt . panorama. Kameravinkel, utsnitt og komp ellers er det ingenting å si på. Lyset er det heller ingenting å si på selv om "skulpturen" i forgrunnen stjeler mesteparten av oppmerksomheten. Det flere ganger større juletreet må nok finne seg i å spille annenfiolin her. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Et bunnkutt slik Roar foreslår tror jeg ville gjort seg her. Ellers er det fin julestemning på torget ser jeg. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Med det lille av nysnø som er kommet og juletreet i bakgrunnen ble det en fin julestemning i dette bildet. Fine farger/lys og en god skarphet i bildet Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2016 Her fikk du fanget en vakker kortvarig julestemning hilsen Torhild Takker, Torhild! Her ville jeg tatt en beskjæring nede så bare lampene til venstre stakk opp fra nedre ramme for da hadde bildet blitt renere og roligere - også hadde jeg fått favorittformatet mitt . panorama. Kameravinkel, utsnitt og komp ellers er det ingenting å si på. Lyset er det heller ingenting å si på selv om "skulpturen" i forgrunnen stjeler mesteparten av oppmerksomheten. Det flere ganger større juletreet må nok finne seg i å spille annenfiolin her. Roar Takker, Roar! Et bunnkutt slik Roar foreslår tror jeg ville gjort seg her. Ellers er det fin julestemning på torget ser jeg. Takker, Helene! Med det lille av nysnø som er kommet og juletreet i bakgrunnen ble det en fin julestemning i dette bildet. Fine farger/lys og en god skarphet i bildet Mvh Torbjørn Takker, Torbjørn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg