Mr. President™ Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Enormt med rævslikking av Vardy fra Wikestad da. Skryter av han fordi han jakter? Ikke noe uvanlig å presse motstanderen mot slutten av kampen. Også en av spillerne i ligaen som faller lettest, men siden han er engelsk så er det vel ingen som gir særlig faen inntil det kommer noe soleklart. Det er Mahrez som er den virkelige grunnen til Leicester sin suksess så langt. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Vardy får fortjent ros. Har vært en av PLs beste spillet denne sesongen, og mannen er like utrettelig som Tevez. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Espp skrev (På 29.12.2015 den 21.35): Vardy får fortjent ros. Har vært en av PLs beste spillet denne sesongen, og mannen er like utrettelig som Tevez. Fortjent ja, men jeg synes at Mahrez hadde fortjent mer enn han får nå. Vardy er smart i spillet sitt og er med på løp og sånt, men Mahrez er jo arkitekten bak det hele. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Jeg trodde begge får ros? Syns jeg hører skryt om begge to hele tiden. De og Özil, det er ligaens tre beste spillere for tiden. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Imponerende at Leicester har kommet seg helskinnet igjennom helvetesperioden de hadde i Desember. Og at de fortsatt ligger der oppe er over all forventning! Nå må de bare fortsette! Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Flott med 0-0 resultat. Tar gjerne med meg Leicester videre i toppen ut sesongen, men de kan bare drømme om 1. plass i mai. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå