Gå til innhold

Xbox 360 harddrive til xbox one ?

Vikwinj

Anbefalte innlegg

Ska kjøpe meg ny xbox one men veit ikke om alt som er på harddriveren min på xbox 360 brukeren min kommer også på xbox one ? Er det noen som vet om man kan lagre det eller om det er det uanset, og om jeg får alle spillene mine tilbake gratis med alt som er lagret i det

Endret av Vikwinj
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alt som er tilknyttet Gamertagen din blir brakt over når du logger inn med den på Xbox One. Dvs. alt av digitale kjøp osv. Hvis du vil kunne bruke savefiler til bakoverkompatible 360 spill må du lagre de i Cloud serveren fra 360en, det er eneste måten å få tilgang til de savefilene på One. Alt av spill osv må selvsagt innstalleres på nytt igjen, enten ved å laste ned de bakoverkompatible 360 spillene fra Mine spill og apper valget på One, eller ved å putte inn disken for å innstallere.

Lenke til kommentar

Nå er det jo ikke så mange spill som er bakoverkompatible at cloudsave serveren burde bli full, i hvert fall ikke enda :p Dessverre ikke mulighet for å få overført savefiler til Xbox One på noen andre måter, alle 360 savefiler som blir lagd ved å spille 360 spill på One kan kun lages på cloudserveren uansett, ikke mulig å lagre de lokalt.

Lenke til kommentar

World of Tanks er, etter det jeg finner ut når jeg søker, et av de spillene som overfører til Xbox One automatisk når du spiller det der. Altså, at du må kjøpe (tviler på at du får det gratis selv om du eier det på 360 allerede) Xbox One versjonen, men alt du har i 360 versjonen blir overført når du starter det opp One.

Lenke til kommentar

Du har ingen limit på saves på clouden på Xbox One. Men det kan være at du får for mange saves for et spill, men da er det bare å slette.

How much cloud storage do I have?

On Xbox One, each individual game is given storage. As a user's game library grows so does their cloud storage and an Xbox Live Gold subscription is not required. This effectively gives Xbox One users unlimited cloud storage based on their library size.

Can I copy all of my saves to the cloud?

If you're an avid gamer, you might run out of cloud storage space. If this happens, you should free up space by deleting game saves you no longer need. Or, you can keep on gaming without saving to the cloud.

Lenke til kommentar

Du har ingen limit på saves på clouden på Xbox One. Men det kan være at du får for mange saves for et spill, men da er det bare å slette.

How much cloud storage do I have?

On Xbox One, each individual game is given storage. As a user's game library grows so does their cloud storage and an Xbox Live Gold subscription is not required. This effectively gives Xbox One users unlimited cloud storage based on their library size.

Can I copy all of my saves to the cloud?

If you're an avid gamer, you might run out of cloud storage space. If this happens, you should free up space by deleting game saves you no longer need. Or, you can keep on gaming without saving to the cloud.

Stemmer at Xbone ikke har noen slike begrensninger, men hvis man vil overføre save filene fra 360 spill til å kunne spilles på Xbone gjennom bakoverkompatibilitet så er man begrenset til 2GB. Jeg skjønner nesten ikke at noen kan ha så mange save filer de vil ta vare på at man kan gå over 2GB en gang men :p Sannsynligheten for at man får spilt alle de spillene på Xbone er vel heller liten selv om det skulle vise seg at bakoverkompatibilitetsprogrammet får ekstremt mange flere spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...