StaBBer Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Steam Link er tilgjengelig i Europa, men ikke i Norge pga vi ikke er med i EU. Noen som vet hvor denne kan bestillest på annen måte? Jeg har forsøkt eBay, men finner bare maskiner fra USA, som ikke kommer med rett strømadapter. Noen tips? Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Jeg lurer på dette jeg og :/ Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Hei, Ser det kan kjøpes fra Amazon men det blir dyrt. Kommer dette aldri til og bli solgt i Norge? Eller tar det bare lengre tid før det kommer i diverse butikker eller kan kjøpes direkte fra Steam ? 1 Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Amazon er nok det enkleste alternativet, dog blir det raskt dyrt på grunn av frakt. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Bør vurdere shipping proxy når frakten blir så hinsides dyr. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Kjøpte en på GAME i Manchester men har i ettertid funnet ut at det ikke nytter å ha med mindre en har kablet nett mellom pc og steam link Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 (endret) Kjøpte en på GAME i Manchester men har i ettertid funnet ut at det ikke nytter å ha med mindre en har kablet nett mellom pc og steam link Edit: kan nevne at jeg strakk en kabel mellom kontor og tv stue og da funket steam linken utmerket! Prøvde rocket league og borderlands 2 og begge spill streamet uten problem i 1080p 60fps Edit 2: siterte visst meg selv haha Endret 18. januar 2016 av Ooinaru 1 Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Steam Link er tilgjengelig i Europa, men ikke i Norge pga vi ikke er med i EU. Noen som vet hvor denne kan bestillest på annen måte? Jeg har forsøkt eBay, men finner bare maskiner fra USA, som ikke kommer med rett strømadapter. Noen tips? Den jeg kjøpte på GAME inkluderte alle strømadaptere, dvs norden, storbrittania, australia og USA Lenke til kommentar
Blaudis Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Kjøpte en på GAME i Manchester men har i ettertid funnet ut at det ikke nytter å ha med mindre en har kablet nett mellom pc og steam link Edit: kan nevne at jeg strakk en kabel mellom kontor og tv stue og da funket steam linken utmerket! Prøvde rocket league og borderlands 2 og begge spill streamet uten problem i 1080p 60fps Edit 2: siterte visst meg selv haha Kan vel kobles via nettverkswitch, eller hva? Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Kjøpte en på GAME i Manchester men har i ettertid funnet ut at det ikke nytter å ha med mindre en har kablet nett mellom pc og steam link Edit: kan nevne at jeg strakk en kabel mellom kontor og tv stue og da funket steam linken utmerket! Prøvde rocket league og borderlands 2 og begge spill streamet uten problem i 1080p 60fps Edit 2: siterte visst meg selv haha Kan vel kobles via nettverkswitch, eller hva? Joda, det går fint. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 (endret) Steam Link er tilgjengelig i Europa, men ikke i Norge pga vi ikke er med i EU. Noen som vet hvor denne kan bestillest på annen måte? Jeg har forsøkt eBay, men finner bare maskiner fra USA, som ikke kommer med rett strømadapter. Noen tips? Bare å sende til en postboks i Strømstad tar 2 min på telefon å opprette, hvis det ikke er plass i boksen er det på posthuset .) eller man har en i familien eller kolega som bor i Sverige så kan den bestilles i hans/hennes navn tror de kan vidre sende fra postboksen er ikke sikker men ta en telefon hvis du bor langt unna Strømstad. Endret 18. oktober 2016 av Tåka Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Steam Link er tilgjengelig i Europa, men ikke i Norge pga vi ikke er med i EU. Noen som vet hvor denne kan bestillest på annen måte? Jeg har forsøkt eBay, men finner bare maskiner fra USA, som ikke kommer med rett strømadapter. Noen tips? Den jeg kjøpte på GAME inkluderte alle strømadaptere, dvs norden, storbrittania, australia og USA Kan man ikke bare kutte ledningen og sette på en Norsk plugg?? eller er det problemet med 120 Volt US og 220 Volt Norge som blir problemet? Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Samsung skal visstnok integrere Steam Link i sine TVer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå