Lugburz Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Noen som kan hjelpe meg med å finne ut hvordan jeg kan få klokket min Intel Celeron 2.2GHz? I BIOS'en får jeg klokket den men, jeg har bare et alternativ og det er 3.2GHz... :!: Prosessor: Intel Celeron 2.2GHz Hovedkort: ASUS P4SDX Deluxe (SIS 655 chipset) RAM: 512MB DDR Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Du må bare øke fsb.. men er redd du ikke får klokka så veldig mye.. sis chipsett er ikke akkurat kjent for å være de beste klokkerne.. Lenke til kommentar
Dazem Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Noen som kan hjelpe meg med å finne ut hvordan jeg kan få klokket min Intel Celeron 2.2GHz? I BIOS'en får jeg klokket den men, jeg har bare et alternativ og det er 3.2GHz... :!: Prosessor: Intel Celeron 2.2GHz Hovedkort: ASUS P4SDX Deluxe (SIS 655 chipset) RAM: 512MB DDR Oppdater BIOS og kanskje det er noen bedre muligheter implentert der da... Men ellers bør du heller klokke den ved hjelp av FSB klokk da... Men det er jo da viktig å huske på det at sis suger når det gjelder overklokking Kanskje feil plass du hadde plassert denne posten da?? ----> overklokking skulle den heller vært på da...!!! husk det til neste gang da Bare for å si ifra!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå