AfterGlow Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Nytt Kickstarer-prosjekt gjør det enkelt å skape bilder som «svever» i luften på mobilen.Snart kan du vise hologram-lignende bilder på mobilen Lenke til kommentar
lavizh_ Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Så planen er å ha en plastpyramide i lomma til enhver tid? Fremtidens løsning kan ikke ha no ekstern plastikkgreie. Det vil fungere dårlig. Det må fungere rett fra mobil uten eksterne hjelpemidler. Lenke til kommentar
Thegamerboy1999 Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Dette har jeg sett man kan gjøre selv. Så en video på YouTube, hvor en fyr brukte den man har CD i (den gjennomsiktige plasten) til å lage en pyramide. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Har ingen tro for at vi noensinne vil kunne vise hologrammer uten en form for eksternt hjelpemiddel på en mobiltelefon. Lenke til kommentar
severman Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Romanatwood solgte 1000 stk på under 20 min, så dette fins allerede Lenke til kommentar
formann Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Laget sånne selv for mange mnd siden. Så velkommen etter, nok en gang. Ganske ubrukelig på telefoner, men jeg må innrømme at jeg fikk lyst til å lage en stor som passer på plasmaskjermen. Litt kjedelig å måtte løfte den ned hver gang, men det gir meg også en god grunn til å kjøpe en OLED Hvis jeg ikke dreper den først da ... har planer om å skru den opp og justere sortnivået. Virker jo veldig enkelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg