Rhs123 Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Noen som vet hvordan jeg kan finne ut årsmodellen på crosseren min? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 (endret) Har den skilt og vognkort? Da står det i vognkortet. Om den ikke har blitt godkjent for veibruk, vet jeg ikke. Du kan sjekke det du måtte ha av papirer, som kvitteringer, kjøpskontrakt osv. Kanskje det er noen dataplater på ramma eller motoren, eller i det minste ert rammenummer som du kan maile til forhandler og spørre. Endret 29. desember 2015 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Rhs123 Skrevet 29. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2015 Er en cross så det er ikke noe papirer, får vell spørre forhandler☺️ Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Du tar med deg rammenummeret til en Yamaha-forhandler. Ellrr bare ringer/eposter. Evt. sjekk ut: https://www.motorcyclespareparts.eu/yamaha-parts/model-prefix.aspx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå