Gjest Bruker-245639 Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 http://www.imotorhead.com/ Lenge leve Lemmy, lenge leve rock'n'roll. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Lemmy er død, så "lenge leve Lemmy" er litt seint... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Ante ikke hvem denne karen var før det poppa opp overalt på facebook... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Noen aner ikke hva Star Wars er heller. Tremenningen min trodde Ringenes Herre handlet om OL og Samaranch f.eks. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Noen aner ikke hva Star Wars er heller. Tremenningen min trodde Ringenes Herre handlet om OL og Samaranch f.eks. Det er ikke det samme i hele tatt. Star Wars er ikke en person. Jeg har hørt om hundrevis av band men kan ikke navnet på noen slags frontfigur i halvparten av dem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 "Time to play the game !" HHH i WWE er nok rimelig deppa nå..... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Han kunne selvfølgelig stått på scenen når det skjedde, men når han hadde januar-turneen spikra får det være innafor. Lemmy døde med støvlene på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå