agvg Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Der ligger alle de planlagte samt utbyggde sentralene i norge som er utbyggd av Telenor Networks. Den er litt stor denne siden pga export fra Openoffice til HTML. Link til siden Lenke til kommentar
Rogerino Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Det er helt utrolig at ikke jeg får inn ADSL her jeg bor i føkkings Oslo/Høybråten. Hva skal til for at Telenor skal få ut fingern og "bygge ut" sentralen? Har prøvd å snakka med kundeservice. De sier det er merkelg, men kan dessverre ikke hjelpe. SUPERT Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 (endret) Det er helt utrolig at ikke jeg får inn ADSL her jeg bor i føkkings Oslo/Høybråten. Hva skal til for at Telenor skal få ut fingern og "bygge ut" sentralen? Har prøvd å snakka med kundeservice. De sier det er merkelg, men kan dessverre ikke hjelpe. SUPERT Hjelper lite å bare si "kan jeg få". Pappa måtte sjelle ut dama på kundeservice og trua med å gå til sjefen Endret 17. november 2003 av ahpadt Lenke til kommentar
agvg Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 Hjelper lite å bare si "kan jeg få". Pappa måtte sjelle ut dama på kundeservice og trua med å gå til sjefen Og det blir liksom tilgjengelig hvis man er ufin mot en stakkar som ikke kan gjøre noe fra eller til? Lenke til kommentar
Rogerino Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Hjelper lite å bare si "kan jeg få". Pappa måtte sjelle ut dama på kundeservice og trua med å gå til sjefen Funka det da? Hjelper lite å kjefte på folka i kundeservice. Skulle gjerne ha hatt en e-mail adr/tlfnr til kaksene som styrer utbygginga. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 Skulle gjerne ha hatt en e-mail adr/tlfnr til kaksene som styrer utbygginga. De er nok ikke så lettskremte, det som avgjør er kundegrunnlag og interesse i området. Har snakket med en av høvdingene som sitter og avgjør dette, en svært trivelig og hyggelig kar . Lenke til kommentar
Rogerino Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Kan jeg få navn og nummer til den høvdingen din da? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 18. november 2003 Forfatter Del Skrevet 18. november 2003 Kan jeg få navn og nummer til den høvdingen din da? Nei, jeg oppgir ikke slikt i og med jeg har stor nytte av og kunne få info fra dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå