Motorkid Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 hei er det noen som har testet ut hvordan det er å bruke ratt og pedaler til need for speed 2015 på playstation 4? sitter og vurderer å ta innkjøp at thrustmaster t150, men vet ikke om man kan bruke det på need for speed. link: http://www.prisjakt.no/product.php?p=3345619 takk for all hjelp. Lenke til kommentar
Hoigo76 Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 T150 er hvertfall ett bra ratt jeg også vurderer å kjøpe etterhvert,aner ikke hvordan det er på Need for speed,men blir nok bra når grand turismo kommer etter nyttår. Lenke til kommentar
Motorkid Skrevet 29. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2015 T150 er hvertfall ett bra ratt jeg også vurderer å kjøpe etterhvert,aner ikke hvordan det er på Need for speed,men blir nok bra når grand turismo kommer etter nyttår. har du testet rattet selv? Lenke til kommentar
Hoigo76 Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Har ikke prøvd det selv,men har sett hva andre mener om det..mest sannsynlig går jeg for t300rs men det er endel dyrere, t150 er absolutt ett bra valg Lenke til kommentar
Hoigo76 Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 T150 test: https://youtu.be/MJoZyCWUhDs Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Need For Speed er nok ikke noe spesielt morsomt med Ratt. Er såppas Arcade at det er enklere å spille med stikke. 1 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Hvis man drifter mye så er ratt ganske meningsløst og lite effektivt. Men ellers er nfs et veldig bra bilspill (også med ratt). Lenke til kommentar
joffa_ Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 (endret) Hvis man drifter mye så er ratt ganske meningsløst og lite effektivt. Men ellers er nfs et veldig bra bilspill (også med ratt). Hvis man drifter mye så er ratt ganske meningsløst og lite effektivt. Men ellers er nfs et veldig bra bilspill (også med ratt). Det er jo få ting som slår å ratte en bil med overstyring. Ikke spilt NFS siden Underground, men den gangen var jo ratt førstevalget. Selv vurderer jeg G29. Endret 18. januar 2016 av joffa_ Lenke til kommentar
Nameen Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Hvis man drifter mye så er ratt ganske meningsløst og lite effektivt. Men ellers er nfs et veldig bra bilspill (også med ratt). Hvis man drifter mye så er ratt ganske meningsløst og lite effektivt. Men ellers er nfs et veldig bra bilspill (også med ratt). Det er jo få ting som slår å ratte en bil med overstyring. Ikke spilt NFS siden Underground, men den gangen var jo ratt førstevalget. Selv vurderer jeg G29. Har G29, men funker ikke på NFS. Bruker den bare når eg spiller DC. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå