hans A Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Hvordan er microsoft sine skjermdrivere til nvidia skjermkort? Er det samme driverne man får på nvidia sine sider som man får ¨på windows update? (Tror de er 12.5 MB på win update) Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Hvordan er microsoft sine skjermdrivere til nvidia skjermkort?Er det samme driverne man får på nvidia sine sider som man får ¨på windows update? (Tror de er 12.5 MB på win update) Nei. Hold deg unna windows-driverene. Lenke til kommentar
hans A Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 Det er med andre ord "allrounddrivere". Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Driverne på windows update er gamle. Last heller ned 51.62 fra nvidia.com Lenke til kommentar
hans A Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 Tror jeg heller beholder orginaldriverne fra Abit. Får bare problemer med strømsparefunksjonen med nvidia driverne. Har heller ikke det siste av det siste på skjermkortsiden. Så det er ikke så mye å hente. -Abit Siluro T400. Abit NF7 AMD XP 2500+ Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Litt off-topic: Har du et GF4-basért skjermkort - hold deg langt unna de nyeste driverne fra nVidia. De inneholder ene og alene optimaliseringer for FX-serien og vil senke ytselsen på kortet ditt. Hold deg til drivere under 45.xx hvis du vil ha god ytelse på ditt GF3/4-kort. Lenke til kommentar
Dazem Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Litt off-topic: Har du et GF4-basért skjermkort - hold deg langt unna de nyeste driverne fra nVidia. De inneholder ene og alene optimaliseringer for FX-serien og vil senke ytselsen på kortet ditt. Hold deg til drivere under 45.xx hvis du vil ha god ytelse på ditt GF3/4-kort. åå hvor har du hørt det da?? Kan du gi meg link til den siden eller? Har hatt problemer med at ytelsen er noe j***** dårlig i benchmarks azz. faktisk dårligere enn GF4 ti4200 kort... Har den nyeste driveren inne nå... men vuderer å slette denne siden det utsagnet ditt.. men kunne du ha sendt meg en link om det da? slik at jeg kan se hva som vil være lurt da.!!! Lenke til kommentar
hans A Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 (endret) Har bare GF2 (Siluro T400)kort. Så jeg regner ikke med at det er noe å hente på nvidia driverne. Når man ikke spiller har man ikke bruk for kraftige skjermkort. Endret 17. november 2003 av hans A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå