Gilbert Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Beklager intetsigende emne, men jeg aner ikke hvordan jeg skal presentere problemstillingen. Leter etter en spesifikk kodesnutt, men aner ikke om det er ren html eller javascript. Poenget med koden var å gjemme tekst innenfor to tags, og via en link kunne man vise/skjule innholdet mellom taggene. Noen som husker? Ok, koden ble blant annet brukt i de gamle feilmeldingene på IE. Håper noen forstår, for det var en tøff tag jeg vil bruke... Lenke til kommentar
Neo Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) Du kan kanskje bruke div-tagger og javascript til dette formål: <div id="info" style="visibility: hidden"> tekst tekst tekst </div> <a href="#" onmouseover="document.getElementById('info').style.visibility = 'visible'" onmouseout="document.getElementById('info').style.visibility = 'hidden'">tadda</a> Det er ikke sikkert dette er helt kompitabelt med alle nettlesere, bare så det er sagt. Kan bruke nesten hva som helst i stedet for "<a href...>"-taggen. Endret 27. november 2003 av Neo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå