Gå til innhold

konvertere *.mpg, problemer online

ZeroCool

Anbefalte innlegg

Hvordan kan jeg konvertere film filer som f.eks. *.mov (Quick Time film) til f.eks DivX eller *.mpg filer?

Hvilket programmer trnger jeg og hvor får jeg lastet de ned??

Håper noen der ute vet noe om dette!

Og så var det en ting til, har hatt en del problemer med og surfe på internett, det er bare flaks, eller dyktighet, at jeg er her nå! Det er et program som heter BackWeb som kjører i bakgrunnen når jeg er online! Noen som vet hvordan jeg kan få dette vekk? Kan det være noen andre grunner?

Har en Compaq Presario 5726

128MB RAM, Pentium 3

Win 98, Internet Explorer 6

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-02-24 19:22, ZeroCool skrev:

Jeg har McAfee.

Ok... sjekket det opp og BackWeb er et program som automatisk oppdaterer McAfee.

Quote:

Har akkurat fått et nytt problem, maskina logger seg av for hvert 5. min! Hva kan jeg gjøre?

Hmmm...

Hvilket OS har du? Hva eksakt mener du med at den logger seg av?

Har du muligens satt "on resume, password protect" på screensaveren?

Lenke til kommentar

Har den norske versjonen av Win 98. Screensaveren står ikke på noe password protection eller hva det nå var! Har hørt at man kan begrense ant. min/timer på internett, at den logger seg av automatisk etter så, så lang tid! Hvordan fikser jeg det?

Kan det være noe annet. Hvis du blar litt lenger opp så hadde du funnet ut hvilket OS jeg hadde ++.

Lenke til kommentar

Ok... så ikke det.

Du sier altså at det er Internett-tilkoblingen din som kobles ut etter 5 minutter? Isåfall har du innstillinger i egenskapene for oppringningen din som sier hvor lang tid det tar før logger seg av etter inaktivitet. Men hvis du har kommunikasjon hele tiden, så skal ikke det være problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...