ZeroCool Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Hvordan kan jeg konvertere film filer som f.eks. *.mov (Quick Time film) til f.eks DivX eller *.mpg filer? Hvilket programmer trnger jeg og hvor får jeg lastet de ned?? Håper noen der ute vet noe om dette! Og så var det en ting til, har hatt en del problemer med og surfe på internett, det er bare flaks, eller dyktighet, at jeg er her nå! Det er et program som heter BackWeb som kjører i bakgrunnen når jeg er online! Noen som vet hvordan jeg kan få dette vekk? Kan det være noen andre grunner? Har en Compaq Presario 5726 128MB RAM, Pentium 3 Win 98, Internet Explorer 6 Lenke til kommentar
BBC Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Se på http://www.digital-digest.com om du finner noen programmer. Eller så kan du jo ganske enkelt søke etter "mov 2 avi" i Google f.eks. Når det gjelder BackWeb... Har du innstallert F-Secure Antivirus? Husker jeg ikke feil, er BackWeb et program som henter ned anti-virus-advarsler/nyheter og nye signatur-filer. Lenke til kommentar
ZeroCool Skrevet 24. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2002 Jeg har McAfee. Har akkurat fått et nytt problem, maskina logger seg av for hvert 5. min! Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Quote: On 2002-02-24 19:22, ZeroCool skrev:Jeg har McAfee. Ok... sjekket det opp og BackWeb er et program som automatisk oppdaterer McAfee. Quote: Har akkurat fått et nytt problem, maskina logger seg av for hvert 5. min! Hva kan jeg gjøre? Hmmm... Hvilket OS har du? Hva eksakt mener du med at den logger seg av? Har du muligens satt "on resume, password protect" på screensaveren? Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Dette prog. konverterer mov 2 avi. Har ikke prøvd det selv. http://www.mpegx.com/download.asp?url=http...942/mov2avi.zip Lenke til kommentar
ZeroCool Skrevet 24. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2002 Har den norske versjonen av Win 98. Screensaveren står ikke på noe password protection eller hva det nå var! Har hørt at man kan begrense ant. min/timer på internett, at den logger seg av automatisk etter så, så lang tid! Hvordan fikser jeg det? Kan det være noe annet. Hvis du blar litt lenger opp så hadde du funnet ut hvilket OS jeg hadde ++. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Ok... så ikke det. Du sier altså at det er Internett-tilkoblingen din som kobles ut etter 5 minutter? Isåfall har du innstillinger i egenskapene for oppringningen din som sier hvor lang tid det tar før logger seg av etter inaktivitet. Men hvis du har kommunikasjon hele tiden, så skal ikke det være problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå