barezell Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Usikker om det er patchen eller nye nvidia drivern(kjører SLI) som fucker meg, men jeg får wallhack hver gang jeg alt taber. sykt plagsomt med blinkende teksturer. Hender også innemellom at jeg går fra steady 140fps ned til 40-50 men det hakker så man skulle trudd det halvparten. Så blir den værende der til jeg alt taber så bruker den 10 sec på å bygge seg opp stabilt. den "fixen" gir meg da igjen wallhack ut mapet. first world problems Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Sliter også med at jeg får blinkende teksturer dersom jeg alt-taber. (2way SLI) Min løsning er å Shift-F2 ut i Uplay Overlay først, for så å orientere meg på utsiden etterpå. Dette har fikset det for meg. Lenke til kommentar
Inzane Cat Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 (endret) Vi er en gjeng som ofte spiller sammen på PS4. Hvis noen er interessert i å spille sammen med andre norske kan dere gjerne legge meg til på PSN(InzaneCat). Det blir mye ranked og endel custom games når vi er mange. PS! Nye maps og operators ute den 17.november! Endret 8. november 2016 av Inzane Cat 1 Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Nettopp begynt og spille dette på pc, spilte tidligere på konsoll. En ting jeg stusser på. Når jeg er innpå grafikk instillinger så vises det at jeg har 3000mb i minne. Jeg har to 780 ti kort men sli støttes ikke? Skal vel vise 6000mb? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2017 (endret) Nettopp begynt og spille dette på pc, spilte tidligere på konsoll. En ting jeg stusser på. Når jeg er innpå grafikk instillinger så vises det at jeg har 3000mb i minne. Jeg har to 780 ti kort men sli støttes ikke? Skal vel vise 6000mb? Vram stacker ikke, så om du har et kort som har 3GB, så vil ikke den dobles når du kjører med flere kort. Endret 16. januar 2017 av TheKims Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Ah det var jeg ikke klar over. Vilt med drops også men som regel i menyene. Der hoppende fra 144 til 50 på et sekund. Lite in game heldigvis Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Har akkurat investert i Year 2 sesongpass. Legg meg gjerne til på uplay: CaaZpeR Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2017 (endret) Akkurat installert spillet igjen å har hatt det utrolig gøy, selv om jeg er noob å gjør mye feil. Visst noen vil ha en fersking på laget, så stiller jeg opp Tror jeg har samme nick som her bare med 82 på slutten. Endret 26. februar 2017 av TheKims Lenke til kommentar
DTS. Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 (endret) Lager en R6 server på Discord for norske spillere hvis noen vil joine: https://discord.gg/GkjZ8WH Endret 1. mars 2017 av DTS. 2 Lenke til kommentar
Valtam666 Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Legg til valtam666. Spiller på Ps4 Lenke til kommentar
hc_ Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Vi er 2 pers som også skulle hatt flere på laget. Bruker hc_TK på uplay. Skal prøve meg inn på discord og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå