TheKims Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Her kan vi diskutere alt som har med Rainbow Six Siege å gjøre, utenom alt hatet som florerer rundt omkring. Kanskje vi finner noen å spille sammens med å. Tråden vil bli oppdatert etterhvert som manne influensaen gir seg Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Legg meg gjerne til! Knight_Conner. Digger spillet, men å spille med flere er et must. Møtt på en russisk hacker også, han hadde godmode. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 28. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2015 Skal legge deg til. Tror jeg heter KimWhinesAlot på Uplay enda, men blir nok å endre navnet siden jeg ikke whiner så mye mere Lenke til kommentar
Woods Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Skal legge deg til. Tror jeg heter KimWhinesAlot på Uplay enda, men blir nok å endre navnet siden jeg ikke whiner så mye mere - Lager tråd og ber spesifikt om å utelate whine. KimWhinesAlot - 2015 Fra spøk til alvor! God initiativ! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Kjøpte spillet her om dagen selv, hatt det ganske gøy så langt, greit med et skyte spill som er litt utenom det normale. Kaller med NitriusX på Uplay, bare å legge meg til også, fortsatt ganske fersk, og merker at kunnskap om banen er alfa omega her. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 (endret) Kjøpt spillet jeg også, morsomt men ganske bratt lærekurve,hehe. Men sliter med å joine spill ofte... Står fast på searching for opponent. Noen andre med samme problem? Endret 29. desember 2015 av daruu Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Kjøpt spillet jeg også, morsomt men ganske bratt lærekurve,hehe. Men sliter med å joine spill ofte... Står fast på searching for opponent. Noen andre med samme problem? Jupp, du er ikke eneste. De sliter med serverene sine, flere som klager over at de må få fikset det snart, men så langt ser det vel mørkt ut... Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Kjøpt spillet jeg også, morsomt men ganske bratt lærekurve,hehe. Men sliter med å joine spill ofte... Står fast på searching for opponent. Noen andre med samme problem? Jupp, du er ikke eneste. De sliter med serverene sine, flere som klager over at de må få fikset det snart, men så langt ser det vel mørkt ut... Utfordringene med serverne er rett og slett utrolig irriterende. Et spill som baserer seg på onlinespilling burde jo ha stabile servere. Har ikke tall på hvor mange ganger vi har vunnet noen kamper, fått godt med poeng, men så oppdateres ikke profilen og serverne går i svart. I tillegg til at det ofte er vanskelig å joine. Liker spillet godt, men blir litt lei av alt tullet. Lenke til kommentar
Chipsmaster Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Legg meg også gjerne til! Trenger flere å spille med! Tror jeg heter på chipsmaster på uplay.. Lenke til kommentar
Honningy Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 (endret) Legg meg gjerne til på Uplay: S3ppuku Endret 3. januar 2016 av Honningy Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 Mammakamelen her, ganske dårlig men kan bidra med onelinere. Lenke til kommentar
Skulkesyk Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Skulkesyk legg meg til vist dere vil spille! Lenke til kommentar
daruu Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Bare å adde meg også, har ikke spilt så mye ennå så er ikke veldig god men Dahruu heter jeg på uplay (tror jeg) Lenke til kommentar
Needy Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Er gjerne med jeg også. Spiller vanligsvis med mic. Uplay: Nubl3s Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Nå skal ikke jeg trosse trådregelen her og hate, men har noen hørt noe om å fikse de evige loadingsituasjonene? Jeg sliter også med å finne 5 spillere grisekjapt men aldri finne motstanderlag. Hadde vært smud, for jeg koser meg med R6 Siege. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Nå skal ikke jeg trosse trådregelen her og hate, men har noen hørt noe om å fikse de evige loadingsituasjonene? Jeg sliter også med å finne 5 spillere grisekjapt men aldri finne motstanderlag. Hadde vært smud, for jeg koser meg med R6 Siege. Opplever det iblant men da quitter jeg og prøver på nytt. Oftest finner jeg da team og motstandere på 5 sekund. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Ja det har vært løsningen til nå, men har noen ganger havnet i slike tilfeller for så å finne et game og få evig loadingscreen. Lenke til kommentar
VepsoO^^ Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Legg meg gjerne til hvis noen har lyst til å teame opp Vepsoo på Steam og Uplay Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Blir det å komme flere maps og flere oppdrag liksom? Ikke bare gissel og den de andre tingene liksom.. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 kommer flere operators og maps. usikker på gamemodes. Det har imo ikke vært noe problem med hostage, bombs og secure. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå