Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Venner som ikke tar kontakt

Anbefalte innlegg

Hehe, eg vil tru at dette er folk som aldri var vennar eller som aldri hadde tenkt å bli meir enn bekjente.

Om man går fram på ein slik måte(som var heilt grei), burde dei fleste forstå kor man kjem frå/ha sjølvinnsikt nok.

Har fleire eg har kjent lenge som ikkje er so ivrige på å ta kontakt, men er glade for å treffast.

Men er ganske kjipt å få dårlige unnskyldningar ja, man ser ganske fort igjennom slikt, men det skjønnar dei færraste.

Poenget er at det er liten vits å presse på for å treffe nokon som ikkje er like interessert som du.

Ta heller bare avstand og la det være. 

Takk for svar. Gadd ikke svare på den siste meldinga fra han. Skjønner ikke helt poenget med å nedgradere meg til bekjent over melding fordi jeg sier at jeg vil ha mere kontakt. Er det ikke et kompliment egentlig om folk vil treffe en? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gode venner skal og bør kunne si ting rett ut. Å trenge å si ting 'på rett måte' for at den andre ikke skal føle seg støtt mm, så er man ikke gode venner etter mitt syn. Gode venner kjenner hverandre såpass at man ikke trenger å gå rundt grøten.

Ja det var det jeg også trodde. Helt til vi ble bekjente istedenfor venner(hans valg) pga jeg sa at jeg ønsket mere kontakt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...