Gå til innhold

Nå kan alle som har DP 1,2 port få 4k@60 Hz


Mantaturbo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et annen spm da.

 

Jeg som har ROG Swift. Kan jeg plugge Xbox one (med HDMI) i swiften om jeg bruker dette adaptereret?

Du får ikke brukt det adaptertet til output signalet "fra" en Xbone , da det er hdmi 1.4 i hardwaren dens. Men du kan selvfølgelig ha xbone som en ekstra inn kilde på skjermen om denne har en "multi input funksjon" og du har en hdmi ledig.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva med:

Display Port DP 1.2 to HDMI Converter Cable Adapter Support 3D 4K*2K for HDTV

 

Support DisplayPort 1.1a / 1.2 input and HDMI1.3b / 1.4 / 2.0 output, and compatible with Thunderbolt input port. 
Support 3D
HDMI supports audio output. 
Compatible with HDTV, Displayer, Monitor, Projector and other peripherals with HDMI interface.
Support HDMI 225MHz bandwidth, 2.25Gbps per channel (6.75Gbps all channel) and HDMI12bit deep color (36bit all channel deep color).
Can simultaneously connect multiple external devices without any effect to the connection of other interfaces. 
HDMI supports Ultra-HD output and, the maximum resolution up to 4K * 2K (3840 * 2160).
Applications: For MacBook / MacBook Air / Mac Mini / iMac / MacPro, etc.

Usikker på om G.fast eller Freesync funger i så fall.

 

New HDMI Over RJ45 CAT5e CAT6 UTP LAN Ethernet Extender Repeater 1080p 3D CU tviler jeg på funger heller.
Lenke til kommentar

 

Hva med:

Display Port DP 1.2 to HDMI Converter Cable Adapter Support 3D 4K*2K for HDTV

 

Support DisplayPort 1.1a / 1.2 input and HDMI1.3b / 1.4 / 2.0 output, and compatible with Thunderbolt input port. 

Support 3D

HDMI supports audio output. 

Compatible with HDTV, Displayer, Monitor, Projector and other peripherals with HDMI interface.

Support HDMI 225MHz bandwidth, 2.25Gbps per channel (6.75Gbps all channel) and HDMI12bit deep color (36bit all channel deep color).

Can simultaneously connect multiple external devices without any effect to the connection of other interfaces. 

HDMI supports Ultra-HD output and, the maximum resolution up to 4K * 2K (3840 * 2160).

Applications: For MacBook / MacBook Air / Mac Mini / iMac / MacPro, etc.

Usikker på om G.fast eller Freesync funger i så fall.

 

New HDMI Over RJ45 CAT5e CAT6 UTP LAN Ethernet Extender Repeater 1080p 3D CU tviler jeg på funger heller.

 

 

Den første leverer bare hdmi 1,4 og 30 Hz 

Den andre er bare en hdmi forlenger hvor du kan bruke cat5 eller cat6 cabel for og forlenge cabelen og max 1080p

Endret av Mantaturbo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...